יום שבת, 25 ביולי 2015

איך שלא תהפכו את זה - לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ


כל שנה מחדש רגע לפני החזרה ללימודים מתחילים לשבור את הראש היכן הכי משתלם לעשות את הקניה המסיבית הזו? כאמא לשלושה ילדים שזקוקים לציוד/תיקים/קלמרים ועוד אני יודעת עד כמה הקניה הזו קשה מבחינה כלכלית.

את רשת קרביץ אני מכירה שנים רבות, עוד בילדותי אמי רכשה עבורי את הציוד לבית הספר שלי רק ברשת, אז, שעוד לא היו מספיק חנויות וקרביץ הייתה ה"כוכבת" , שם בשנות השמונים המאוחרות הרשת הייתה מאוד יקרה וההיצע מן הסתם לא היה גדול כמו שהיום, לאורך השנים הרשת התרחבה מאוד והוזילה מחירים, היום כל אחד יכול למצוא את אשר חשקה נפשו, הן מבחינת היצע, הן מבחינת מחירים.



חברת קרביץ נוסדה בשנת 1925 כחברה משפחתית, המתמחה בציוד משרדי ואלקטרוני, כיום מונה החברה כ-900 עובדים ופעילה במגזרי שוק שונים: לקוחות פרטיים, רשת אקדמון לסטודנטים, לקוחות עסקים, מגזר ציבורי וחברות ממשלתיות.

לחברה רשת חנויות של כ-85 סניפים בפריסה ארצית ומרכז לוגיסטי בשטח של 13,000 מטרים.

קרביץ הינה המשקוות הבלעדים של כ-20 מותגים בתחום עיסוקה.

קרביץ מציעה לצרכן חווית קניה , מוצרים בטיחותיים בעלי תו תקן ישראלי, שירות ואחריות והכל עם מחירים הוגנים ותחרותיים.

רגע לפני שגם אתם יוצאים לחנויות לבצע את הרכישה יצאתי לשטח לבדוק עבורכם מה יש לקרביץ להציע השנה.

''קרביץ'' הינה הרשת המובילה והותיקה בישראל עם וותק, ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, מוצרים לתלמידים וסטודנטים, מוצרי טכנולוגיה ודיגיטל, גאדג'טים, סלולר, מוזיקה גיימינג ואביזרים משלימים. לקראת החזרה לבית הספר מציעה קרביץ את המגוון הגדול ביותר של מוצרים, בפריסה רחבה ביותר של יותר מ – 80 חנויות המציעות חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את סל הקנייה המשתלם ביותר.


לקראת החזרה לבית הספר מציגה "קרביץ" את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודיים הבאה וזאת כדי לתת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.
קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.
קולקציית קופסאות האוכל כוללת גם את בין קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינולאיי ( BPA FREE) והן ידידותיות לסביבה. 
קופסאות ה- Sistema ימכרו במחיר החל מ - 20. שקלים.
בנוסף תציע "קרביץ" השנה את מותג קופסאות האוכל האיכותי - Prêt a Paquet, שהינו גאווה ישראלית מיוצרות במפעל בשדרות, אשר מציע קופסאות איכותיות, מעוצבות וקלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וארוזות בתיקים תרמיים אופנתיים ומבודדים, השומרים על חום וקור עד 3 שעות. קופסאות ה- Prêt a Paquetימכרו במחיר יוצעו עם ובלי כיסוי טרמי במחיר של החל מ - 19 שקלים.
בקטגוריית בקבוקי השתייה תציע "קרביץ" בקבוקי שתייה בשתי קטגוריות: בקבוקי פלסטיק אקולוגיים בעיצוב קיצי מרענן וללא ביספינול איי ( ( BPA FREE באיכות גבוהה וכמובן בעלי תו תקן ישראלי. ובקבוקי אל – חלד. מגוון הבקבוקים מתאימים לשימוש רב פעמי ועשויים מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על טריות המשקה וטעמו לאורך זמן. בקבוקי השתייה מוצעים במגוון גדול של גדלים, צבעים ומותגים במחיר של החל מ 10 שקלים.


לתלמידי כתות א' ב' וג' מציעה קרביץ קולקציה רחבה במיוחד של ילקוטים וטרולים אורתופדיים של מיטב היצרנים המובילים ובהם: קל גב, מודן וטלבר במגוון דוגמאות ואפשרויות של מיטב המותגים.

קולקצייה ממותגת של תיקי גן של מיטב גיבורי הילדים האהובים במחיר של החל מ – 29 שקלים.
מדובר בתיק גן המוצע עם שני תאים, תא גדול ותא קטן ובנוסף גם תא חיצוני צידי לבקבוק השתייה. קולקציית תיקי הגן בכיכובם של מיטב כוכבי הילדים ובהם, תומאס הקטר, בוב הבנאי, סמי הכבאי, ספיידמן, פרוזן ומיני מאוס, יוצעו השנה במחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ 29 שקלים.


מבחר רחב של ציוד בקשת רחבה של מחירים ואיכויות:

 

מבחינת מותגים, לדעתי אין מותג שאין לרשת להציע- אין אחד שלא ימצא את אשר חשקה נפשו:












אז זכרו - לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה