יום שבת, 24 בפברואר 2018

נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018



נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018 

הכוללת את סדרת 'נעמןSmart Cook ' עם הטכנולוגיה החדשנית והבלעדית לבישול חכם ובריא 



והנה שוב ממש עוד רגע ופסח כבר מגיע ולקראת המאורע חברת נעמן המובילה את עולם הבישול והאירוח משיקה בפנינו את קולקציית אביב קיץ 2018- קולקצייה מרהיבה, צבעונית ויפיפיה עם מגוון רחב מאוד של כלי בישול, הגשה, גאד'גטים למטבח ועוד מגוון אביזרי אירוח בדגמים ובגוונים המביאים עמם משב רוח מרענן וחגיגי במיוחד ובגוון רחב של מחירים הנוחים לכל כיס.



כאשה שמבשלת ומארחת המון אני תמיד נזקקת לעוד ועוד כלי הגשה (ועל הדרך כמובן ארונות כי כבר אין לי טיפת מקום) לכן עבורי ביקור שכזה מהווה חוויה כיפית ומהנה, אם להודות באמת הייתי רוצה קצת מכל קטגוריה לחדש ולהתחדש כי הכל כאן פשוט מהמם, הקולקציות החדשות של נעמן מצטיינות בפרקטיות ובנוחות וכוללות מגוון רחב של כלי אוכל, כלי בישול לאפייה ולהגשה בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. הכלים משמשים בו זמנית לבישול, לחימום והגשה וגם לאחסון במקרר. 



בולטת בייחודה הסדרה השקופה והקלאסית מבית BORCAM - המותג המוביל בתחום כלי זכוכית רב שימושיים ואיכותיים (גיחכתי ביני לבין עצמי בהשקה שהסדרה הזו מהווה פתרון מושלם לכל אותן הקופסאות העבודות מאחר וכלים כאלו פשוט לא נותנים והם מהווים פתרון אידיאלי לאחסון במקרר). 



בקולקציית האביב מבחר כלי הגשה בצבעי פסטל מעודנים מסדרתCANDY , המעשירים ומשמחים כל שולחן בחג ובשאר ימות השנה- צבעים שקטים, עדינים ומהממים, במיוחד לקיץ להגשה של פירות, מטעמים קרירים ופרשים.



כלי הגשה א-סימטריים מסדרתAQUA בטקסטורות מרהיבות עם מראה של קרמיקה בעבודת יד- קולקצייה מרהיבה, שונה ויפיפיה, ייחודם של הכלים שהם לא ממש כבדים ביחס לקרמיקה.




סדרת METALLIC - "תכשיטי מטבח" של כלי אחסון אלגנטיים העשויים ממתכת קלה בציפוי אמייל בגוונים אופנתיים, ומבחר מוצרי אקריליק בlook- שקוף, נקי ואלגנטי. והשנה- לונה פארק שלם של צבעים, סגנונות וצורות- כיף אמיתי. 



על שולחן החג ניתן יהיה להוסיף גם סט סכו"ם כסוף ומשובח, בסגנון וינטג' יוקרתי ובו סכינים שנעשו בעבודת יד מיוחדת והן קלות (חלולות) ונוחות מאד לשימוש- בשנייה הראשונה שראיתי את הסט הנ"ל טענתי כי אני ממש לא אוהבת מאחר והוא כבד מאוד, הסגנון החיצוני שלו מהמם אולם הכובד, אוי הכובד- כל זאת כאמור היה בשניה הראשונה, הסכום קל כנוצה, נעים למגע ובעל ייחודיות משלו- מדהים, אומנם מחירו מעט יקר אבל היי, זכרו זה וינטאז!!



דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, מציין: "קולקציית אביב-קיץ 2018 מפתיעה ומרגשת. המובילות, העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחות ללקוחות בישראל חוויית קנייה מהנה ומשתלמת במיוחד, הודות למבצעי החג האטרקטיביים. כחברה המחויבת לסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, רתמנו לקולקציית האביב שלנו, טכנולוגיה חדשנית בינלאומית ובלעדית לרשת נעמן. 



עם סדרת הסירים והמחבתות החדשה של 'נעמן 'Smart Cook המבטיחה פיזור חום שווה ואפשרות לשליטה על כמות השמן הנצרך – לבישול בריא יותר ובפחות קלוריות. עם המוצרים שלנו, המאופיינים בעיצוב, נוחות ומקצועיות, יש לכם את הכלים להצליח במטבח ולהפתיע את האורחים המסובים לשולחן החג אצלכם." 



עוד בקולקציה סדרות של כלי הגשה קלאסיים וכלים במגוון הדפסים מודרניים וצבעוניים. וגם בעונה הקרובה ימשיכו לככב בחנויות הרשת שלל פטנטים וגאדג'טים מהסדרה המוצלחת של הכלים המתקפלים המפנים מקום במגירות ועושים סדר במטבח. 



נעמן בהובלת היועץ הקולינארי שלה השף אסף גרניט, יוצאת לרגל חג הפסח במבצעים אטרקטיביים במיוחד – 50% הנחה בקניה מעל 199 ₪, 40% בקנייה בין 100 ל-199 ₪ ו-30% הנחה בקניה עד 100 ₪ על כלי בישול וטיגון, סכו"ם, כלי אוכל והגשה, אביזרי אחסון ותבניות- שווה במיוחד לאור העובדה שכפי שכתבתי מעלה רוב המחירים של מוצרי החברה נוחים לכל כיס. 



וגם מבצע השקה מיוחד של מבחר הכלים מסדרת 'נעמן'Smart Cook שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי. 

כמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות הרשת מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים - רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור הארוך בעמדות האריזה. 

לרשת נעמן פריסת חנויות ארצית והיא מובילה בענף ייבוא ושיווק של כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים: כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה