יום חמישי, 1 בפברואר 2018

PANTENE, מותג טיפוח השיער המוביל בעולם משיק את מרכך הקסם



PANTENE, מותג טיפוח השיער המוביל בעולם, משיק לראשונה בישראל את:

מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן



במרוצת החיים שלנו אנחנו מחפשים קיצורי דרך, כך גם בחפיפה, בטיפול ובטיפוח השיער , הפעם אני בוחרת לספר לכם על מרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד! המרכך מותיר את השיער בריא, גולש בחופשיות, ומלא חיים.

השקת המוצר תתבצע בקמפיין בהובלתה של הכוכבת סלינה גומז, פרזנטורית המותג בעולם אשר כבר נהנית מהתוצאות של שימוש במרכך הקסם: "אני מאושרת מהמרכך היומיומי החדש של פנטן - מרכך הקסם ב-3 דקות ומאוד נהנית לדעת שאני יכולה להשתמש בכל חפיפה והוא יתקן את שערי תוך 3 דקות בלבד! הפורמולה החדשה מכילה טכנולוגיה חכמה שמחזקת ומשקמת אזורים בשיער שניזוקו והיא גם קלה מאוד לשטיפה, כך שאני משתמשת בה מהשורשים עד לקצוות. המרכך הזה הוא הנשק הסודי החדש שלי.".



PANTENE, מותג טיפוח השיער המוביל בעולם, משיק בישראל את הפיתוח הטכנולוגי המוביל בתחום מרככי השיער- מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן: מרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד בזכות טכנולוגיית הPRO V הייחודית לפנטן עם פי 2 מרכיבים מרככים בהשוואה למרככי פנטן אחרים, המעניקים לשיער חלקות וברק ללא מתחרים ובה בעת מסייעים במניעת קצוות מפוצלים ושיער מקורזל ונפוח.

ד"ר ג'ני תומס, מנהלת התקשורת המדעית של פנטן, מסבירה כיצד הטכנולוגיה במרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מסוגלת לחולל מהפך בשיער: "המרכך החדש עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המתפזרת באופן אחיד לאורך סיב השערה ומשחררת במהירות חומרים פעילים מיקרו-קשיחים המאתרים את אזורי השיער הטעונים תיקון. בשלב הבא, מרכיבים חדשים, לרבות היסטידין, חודרים לסיב השערה, מפחיתים מינרלים מחמצנים ומסייעים לשיער להישאר חזק מבפנים. התוצאה היא שיער רך ובוהק ללא תחושה של כבדות בשיער. 

הטכנולוגיה מחוללת המהפך שבמרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן זיכתה את המוצר ב -10 פרסים יוקרתיים על חדשנות וטיפוח השיער.

מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מושק ב- 3 מוצרים המותאמים לצורכי שערך: לחות מוגברת ( Repair & Protect), רך כמשי (Smooth & Sleek), לשיער צבוע Color)).

ניתן להשיג בסופר פארם ובתחילת פברואר גם בשאר רשתות השיווק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה