יום שבת, 17 בפברואר 2018

יינות מיקב מדבר - מדבר שנין בלאן ומדבר פינו נואר

בשנים האחרונות סובבי יודעים כי ביום שישי רגע לאחר הדלקת נרות השבת אני יושבת לי עם כוס יין משובח, נהנית משלווה ומשקט לאחר טירוף השבוע ורגע לפני ארוחת הערב, זהו זמן איכות שלי עם עצמי ואין אחד שמפר אותו, אמש התענגתי על כוס יין מיקב "מדבר" (שלא הכרתי לפני כן) המשיק יינות כשרים לפסח- לא בכדי היינות זוכים להערכה רבה וזאת בעיקר בשל טעמם הייחודי.

יקב מדבר נחשב לאחד מהיקבים המובילים בישראל, מתמחה בייצור ושיווק של למעלה מ-60000 בקבוקים בשנה של מגוון רחב של יינות. היינות רעננים, מאוזנים, ארומטים ומעניינים בטעמם וייחודם- יינות של כיף אמיתי וחוויה לחיך.


אמש טעמתי את מדבר שנין בלאן- בעל חומציות מצויינת וארומות מגוונות שמזכירות אגסים ופרחים לבנים, הפרי המשובח וההתבגרות הקצרה של חלק מהיין בעץ הופכים אותו פשוט מושלם, היין בלגימה הראשונית לא החליק לי היטב אולם בלגימה השניה והשלישית כבר הפך לבעל טעמים נהדרים וכי חיש מהר התחסל לו הבקבוק ואין לי כלל ספק כי נרכוש ממנו עוד בקרוב- בהחלט יין מעניין ושונה.

עוד בסדרה- מדבר פינו נואר - פינו נואר בעל צבע רובי אדמדמם, טעמי פרי מרוכזים, דובדבנים ופטל טריים ומבנה טאני רך ונעים, זהו יין קטיפתי- אלגנטי עם סיומת ארוכה ומינרלית.

יקב מדבר ממוקם בנגב (בעיר ערד, ברובע האמנים), היינות עשויים מענבים מכרם ייחודי, ברמת הנגב הגבוהה, 800 מטר מעל לפני הים. היובש באזור הנגב, לצד הבדלי הטמפרטורה החדים בין היום והלילה מיטבים עם הגפנים ועם הענבים ובאים לידי ביטוי היטב ביין המיוחד והטעים.

הסקוטית, אשר נרכשה לפני כארבע שנים על ידי קבוצת טיב טעם, מיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבית ישרקו - מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ ומהעולם.

את היינות ניתן למצוא בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות/ברים נבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה