יום שלישי, 27 בפברואר 2018

פסטה טריקולור אורגנית בשילוב ירקות


יש לי חלום שתמיד כשיילדי יחזורו מבית הספר הם יזכו לקבל ארוחה חמה ומהבילה לשולחן, עם חיבוק ונשיקה אולם חלומות לחוד ומעשים לחוד ולצערי הם נאלצים לחמם לעצמם מידי יום את ארוחת הצהריים עליה עמלתי יום לפני כן, אך כאשר אני ביום חופש תמיד אבל תמיד אדאג לפנקם במנות טעימות, גדושות ומענגות.

כך גם היום, עת הייתי ביום חופשי עמלתי על ארוחת צהריים מפנקת וטעימה במיוחד: שניצלונים (לדבריהם טעימים יותר מכל מסעדה- אל דאגה אכתוב לכם את המתכון) עם תוספת פסטה טריקולור אורגנית מחיטת דורום אורגנית בשלושה צבעים בשילוב המון ירקות- מה אגיד לכם? הסירים חיש מהר התרוקנו.



אז שנתחיל?

המצרכים:
חבילת פסטה טריקולור מבית תבואות
2 בצלים פרוסים לרצועות דקות
חצי כרוב פרוס לרצועות דקות
קוביות בטטה
רצועות גזר
פרחי כרובית
רבעי פיטריות טריות
תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף

אופן ההכנה:
לבשל את הפסטה לפי ההוראות.
בסיר עמוק לטגן את הבצל עד להזהבה קלה, להוסיף את קוביות הבטטה ולערבב היטב, להוסיף את שאר הירקות, כל פעם ירק אחד ולערבב היטב.

להוסיף את הפסטה המוכנה ולבשל כ-2-3 דקות.

להגיש חם ולהתענג.



חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "פסטה טריקולור אורגנית" – פסטה מחיטת דורום אורגנית בשלושה צבעים: צהוב, ירוק וכתום. 

פסטה טריקולור אורגנית, המיובאת מאיטליה, מוצעת בצורת פוזילי בשלושה צבעים: פסטה צהובה – מחיטת דורום בצבעה הטבעי, פסטה ירוקה – שמשולבת בה אבקת תרד אורגנית, ופסטה כתומה – עם אבקת עגבניות אורגנית. המוצר לא מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. 

הצבעוניות המיוחדת של הפסטה יוצרת מנה יפה, שמחה וטעימה, שכיף להגיש ולאכול. אפשר להגישה עם רוטב שאוהבים, להכין ממנה סלטים קרים או חמים, פשטידות, בולונז ועוד. 

הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האיכותיות של תבואות, בהן: פסטה מקמח דורום מלא אורגני ופסטה מקמח כוסמין מלא אורגני. 



להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

לפרטים: www.tvuot.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה