יום שבת, 10 בפברואר 2018

סדנת לחמים מפוסלים עם ביוטיפוד

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לאפות ולבשל, יכולה להעביר שעות שלמות במטבח מבלי לשים לב - בישול ואפיה רגילים ללא ההתקשקשויות השונות וזאת מאחר שעל דבר אחד מעולם לא הצלחתי להתגבר- הפוביה מיצירה.

בילדותי הכריחו אותי ללכת לחוג מלאכה (כן, כך קראו לחוג בימים עברו) וכאחת שסובלת מ-2 ידיים שמאליות מעולם לא הצלחתי להגיע לתוצאה שעברה את מבחן הקבלה שלי (שלא לדבר על הסביבה), במרוצת השנים תמיד ברחתי מהמשימה, לשמחתי "בורכתי" בזוגי בעל 2 ידיים מצוינות אשר תמיד ביצע עם ילדינו את עבודות היצירה השונות, בימי ההולדת תמיד הזמנתי עוגה ו/או נעזרתי בחברה טובה ועוד.

כך היה עד יום שישי האחרון, יום בו לרוב תמצאו אותי במטבח- יום בו יצאתי לדרך חדשה והתגברתי על הפחד- הוזמנתי לסדנת לחמים מפוסלים של גליה מידן (אשה מיוחדת במינה) אשר מנהלת את בלוג האוכל ביוטיפוד  ועורכת סדנאות לחמים מפוסלים בביתה.



בתחילה חשבתי לעצמי אם כדאי ללכת וזאת מאחר שהרי כפי שסיפרתי מעלה אני בעלת 2 ידיים שמאליות אולם חיש מהר החלטתי שאני חייבת להתגבר על הפוביה ומי יודע אולי עוד אהנה! כבר בהגיעי לסדנא הבנתי שמכאן תבוא הישועה, כבר בכניסה לבית הבנתי כי הגעתי למקום קסום - לביתם של גליה ולני מידן- זוג מלא באהבה, נתינה ושמחה.

על השולחן במטבח נחו להן קערות קערות של בצק שמרים - בצק מקמח לבן, בצק מקמח כוסמין מלא, בצק מקמח לבן ירוק (צבוע באמצעות פיטרוזליה ובזיליקום טחונים), בצק מקמח לבן אדום (צבוע באמצעות סלק טחון)- אני לא יודעת מה אתכם אבל עבורי הקערות הללו מהוות אושר עילאי.






התחלנו את הבוקר הגדוש בהכנת פוקאצות שנכנסו חיש מהר לתנור ויצאו בדיוק בזמן לארוחת הבוקר העשירה שעליה אספר ממש עוד רגע, בזמן אפיית הפוקאצות קלינו צמות מ-5 חלקים- מודה! אני אופה שנים חלות בימי שישי (כי אם להודות באמת אין כמו ניחוח החלות ביום שישי לצד בישולי השבת) אולם מעולם לא הצלחתי במשימת קליית צמות מ- 5 חלקים וכאן לראשונה בחיי הצלחתי ללמוד את הטכניקה- כיף ואושר אמיתי עבורי, קלינו, קישטנו והופ החלות כבר בתנור.









כאשר החלות הועברו כלאחר כבוד לתנור השולחן פונה, נוקה ומיד הוגשה ארוחת בוקר עשירה תוצאת בית שכללה: סלט אבוקדו, סלט ביצים, סלט טונה, מטבל גבינה עם סלסת עגבניות, חומוס ביתי, זיתים בכבישה ביתית וכמובן פוקאצות תוצרת הסדנא- הכל טרי, טעים ומיוחד:
















אם להודות באמת ארוחת הבוקר יכלה להמשך עוד זמן רב אולם ידענו כי המלאכה עוד מרובה וכעבור זמן קצר המשכנו במלאכה, יצרנו קערות לסלטים, קיפודים, כבשים, תנינים ועוד והכל מבצק לחם טעים- אני לא יודעת מה עם שותפי לסדנא אבל אני יכולה להגיד שחזרתי הביתה מלאת גאווה בעצמי הן על ההתמודדות עם הפחד והן על היצירות המדהימות, אין לי כלל ספק כי איישם עוד רבות את הרעיונות שביצענו.





הסדנא הינה חוויתית, כיפית ומהנה במיוחד, מתאימה לערבי גיבוש, בנות מצווה, ערבי נשים ועוד, אורכת כשלוש שעות (ואף יותר), כוללת ארוחת בוקר מפנקת וטעימה וכמובן את כל התוצרים שהכנו (הלוא צריך לפנק את בני הבית ולהשוויץ בתוצרים) ובמחיר השווה לכל כיס- רק 180 שקלים.



אז אם גם אתם מחפשים פעילות אחרת, שונה, כיפית ומיוחדת פנו לגליה מידן מביוטיפוד והזמינו מקום לסדנא הקרובה- הנאה מרובה מובטחת לכם- 052-6595052.



מוזמנים להכנס, להציץ ולהתרשם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה