יום חמישי, 1 בפברואר 2018

חברת האיפור SACARA מציגה קולקציית פורים



חברת האיפור SACARA מציגה: 

קולקציית פורים PARTY TIME

חגיגה של צבע ושל איפור משובח שעושה שמח בלב!




עוד לא הספקנו להיפרד מחגיגות הסילבסטר והשנה החדשה וכבר אירועים חדשים על הפרק- מסיבות פורים. בגני הילדים, בבתי הספר וכמובן גם למבוגרים. כולם שמחים לעצור לרגע מהשגרה, לצאת מ"האני הרגיל" ולהפוך למשהו אחר, מגניב, נועז ומעניין אז לרגל המאורע הוזמנתי אמש להצצה לקולקציית פורים המהממת שיש לרשת להציע.






על מנת ליהנות מתוצאה מושלמת משיקה חברת SACARA לקראת החג ליין עשיר של מוצרים מקצועיים לאיפור הפנים והגוף. מוצרי הסדרה פותחו עם מאפרת הבית של החברה מישל אדרי מתוך מחשבה אמיתית על הצרכים של הילדים והמבוגרים כאחד ולכן הינם נעימים למגע, אינם מלכלכים, בעלי פיגמנטים עשירים וקלים להסרה. 











סדרת PARTY TIME מכילה 5 מוצרים:

2 ערכות איפור מקצועיות הכוללות 6 גוונים של צבעים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף:

METALICA – פלטה הכוללת שישה גוונים מטאליים טרנדיים (כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול)לאיפור מקצועי של הפנים והגוף, החל מ"נגיעות" קלות של הגוונים באיפור קיים וכלה ביצירת אפקטים בוהקים ייחודיים. 



EARTH MOOD- פלטה הכוללת שישה גוונים: ארבעה מטאליים עדינים (פנינה, ברונזה, כסוף, חמרה) ושני גווני בסיס (אדום ושחור) לשילוב הרמוני וליצירת לוקים מעניינים לשעות הבוקר והערב. 


מייק אפ לבן-קרם מייק אפ בגוון לבן אטום להשגת לוקים פורימיים מגוונים. ולא רק- יתרונו הגדול הוא בטכנולוגיית הייבוש הייחודית המתקבעת על פני העור ומאפשרת המשך שימוש בתכשירי איפור נוספים ללא חשש של מריחה או שינוי הגוון. 



סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף-
סט מברשות לעבודה מקצועית, איכותית ומדויקת עם צבעי מים. שש המברשות מגיעות בגדלים משתנים כך שנותנות מענה לעבודה בכל משטח שהוא, מתאימות לשימוש על הפנים והגוף, עשויות שיער סינתטי איכותי וארגונומיות לשימוש. 


פלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף -ערכת האיפור המקצועית BODY ART כוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף לכל מטרה שהיא, החל מצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדוייקים. בזכות הפיגמנטים החדשניים הלוק המתקבל הוא עשיר ורב מימדי במיוחד. 



** מוצרי המותג בטיחותיים לשימוש ועומדים בתקנים בינלאומיים ומקומיים מחמירים. 

להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ ובאתר www.sacara.co.il





אודות SACARA: 




חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ- 54 חנויות. SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה