יום שבת, 17 בפברואר 2018

טיפוח הזקן והגוף - Pinaud ClubMan



חברת ברייסון שיווק" משיקה בישראל את המותג האמריקאי המוביל לגברים – לטיפוח הזקן והגוף - Pinaud ClubMan 
ישווק ברשתות "סופר פארם" ו"ניו פארם" 



אם תסתכלו סביב סביב תראו כי יותר ויותר גברים מטפחים את זקנם, זה כבר הפך לשם דבר וגבר שמסתובב עם זקן נחשב לשיקי, במיוחד עבור אותם הגברים חברת "ברייסון שיווק" המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים, משיקה בישראל מותג ייעודי לטיפוח הזקן הגברי וטיפוח גברי כללי - ClubMan. 

מודה אני פחות מתחברת לטרנד הזקן אולם כמעט כל הסובבים אותנו מעטרים את זקנם בנאמנות ובאהבה עד אין קץ, זה כבר מזמן הפך לאופנה ולא לסתם זקן ומאחר שכך הדבר היום נוכל למצוא קשת רחבה של תכשירים לטיפוח הזקן.

ClubMan קלאב מן את דרכו החל המותג על ידי רוקח צרפתי, ED PINAUD שרקח פורמולות טבעיות לגברים כבר מעל 200 שנה מטפח המותג דורות רבים של גברים מאז 1810. ייחודו של המותג מתבטא במוצרים איכותיים מבוססים רכיבים טבעיים וצמחים, אשר לא נוסו על בעלי חיים, בריחות ומרקמים אהובים על הקהל הגברי. 

בשלב הראשון, יושקו בישראל 4 מוצרים לטיפוח הזקן: 

שמן לזקן Beard Oil 
שומר על רכות הזקן בעזרת תמציות שמנים. מכיל שמן מורינגה להענקת לחות לזקן. 
מכיל ויטמין E ללחות, ברק והזנה. 

קונדישנר לזקן 2 ב-1- in 1 Beard Conditioner 2 
קונדישנר להענקת רכות לשיער הזקן, בעל הפעולה הכפולה ללחות הפנים וריכוך הזקן. 
מרגיע עור מגורה ומונע קשקשים. 

באלם לזקן Beard Balm 
הפתרון המיידי לשיער פנים קשה ומקורזל. מבוסס על תערובת ייחודית של שעוות דבורים טבעיות, חלבון סויה ושמן קוקוס למניעת שבירה ושמירה על לחות השיער. מתאים לכל סוגי השיער. 



ג'ל רחצה לזקן ולגוף - Beard and Body Wash 
משלב את המרכיבים האיכותיים ביותר עם טכנולוגיית קצף חדשה לחוויית הניקיון אולטימטיבית. מנקה, מרכך ומחייה את עור הפנים והגוף. תערובת ייחודית של מרכיבים טבעיים מבוססי צמחים, יוצרים את האיזון המושלם של ריכוך ולחות להזנת הפנים והגוף. 



המיתוג הייחודי המזוהה עם המותג, משתלב עם האווירה הגברית, וכולל בקבוקים המזכירים בקבוקי אלכוהול בשלל כיתובים, ואלמנטים גבריים אלמותיים כגון מקטורן ומגבעת. הרצון לקשר תחושה גברית למוצרי טיפוח שמתבטא בעיצוב ובאיכות. 

סוד המוצרים הוא המרכיבים. כלומר, פורמולות התכשירים אשר מותאמות במיוחד עבור צרכי הגבר. בנוסף לכך, אוהדי קלאב מן מכורים לריחות הייחודיים של המותג כגון ביי רום, קלאסיקה, ונילה ומאסק וטוענים שקשה להחליפם במוצר אחר. 

בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום מניקור, פדיקור, טיפוח הציפורניים, קוסמטיקה ועוד, כדוגמת OPI, IBD , ארדל ועוד. 

לאתר החברה ולמידע נוסף: http://www.clubman.com/index.html



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה