יום ראשון, 4 בפברואר 2018

RONCO READY GRILL רונקו רדי גריל - מכשיר גריל לאפייה וצלייה

אם תשאלו את ילדי מהו המאכל האהוב עליהם ביותר מיד תקבלו תשובה אחת ברורה - "על האש"!!! מבחינתם ניתן לאכול על האש לארוחת בוקר, צהריים ואף ערב, אז אכן בתקופת הקיץ/אביב/סתיו בהם הימים נעימים וחמימים אנו יוצאים לגינה ועושים ארוחה מפנקת וכיפית לפחות פעמיים בשבוע אולם בימי החורף הקרים והגשומים מהווים אתגר עבורינו ועל כן נוטים לעשות זאת בתדירות נמוכה מאוד.

בדיוק לשם כך נועד הרונקו רדי גריל אשר מציע לנו את הטעם המוכר של "על האש" בנוסף ליתרונות של: הכנה מהירה, נוחות שימוש וניקוי, והיעדר עשן ! 


ארבעה גופי חימום המשמשים לצלייה משני הצדדים בו זמנית, אוטמים מייד את המיצים ונועלים בתוך המזון את טעמו הנפלא. 
כעת ניתן ליהנות הן מהטעם הנפלא והן מהנוחות של צלייה ללא עשן בתוך הבית בכל ימות השנה ! 



אוטם בתוך המזון את המים הטבעיים ומנקז שומן לא רצוי בזמן הבישול. 
משחים באופן אחיד עוף, ירקות, סטייקים, המבורגרים, נקניקיות, צלעות, ואפילו סוגים שונים של מזון קפוא (אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלינו ספונטניות זה שם המשחק ועל כן יתרון משמעותי זה מהווה ייתרון אדיררר)! 

ייתרון משמעותי נוסף שיש לרונקו רדי גריל עבורינו הינו שגם הילדים (בני 11 ו-17) יכולים לתפעל ללא כל קושי ובעיה, אני מהאמהות ההיסטריות אשר נוטות לפחד מכל מכשיר חשמלי ועל כן מלבד טוסטר רגיל לא מרשה להם להשתמש במכשירי החשמל השונים כאשר אני לא בבית- מכשיר זה נותן לי את הפתרון האידיאלי ואני רגועה.


מד זמן מקל על השימוש במכשיר ומכבה אותו אוטומטית כאשר בתום זמן הבישול. 
סל צלייה עם שני מיקומים מאפשר לכם לצלות מגוון סוגי מזון, בין אם הוא דק או עבה, תוך השארת סימני צלייה יפהפיים ומעוררי תאבון. 


חסכוני באנרגיה - מבשל מהר יותר מתנור רגיל, וחוסך חשמל. 
נייד - ניתן לחברו בכל מקום להכנת ארוחה או חטיפים בקלות, או לצורך אירוח- כך שגם אם תסעו לצימר/טיול או סתם פעילות מחוץ לבית ניתן לקחת אותו עמכם.



אני התאהבתי ואתם?

צבע: שחור בשילוב כסוף 

תכולת המוצר: 
מכשיר הרונקו ראדי גריל 
סל צלייה 
מגש איסוף שומן נשלף 
2 מגיני חום 

הכנסו לערוץ הקניות והזמינו עוד היום כל זאת במחיר של 396 ש"ח בלבד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה