יום רביעי, 14 בפברואר 2018

קפה מנדרין - קריית מוצקין

אמש הצפנו לקריות לבקר חבר, מיד בהגיעי למקום מיד נזכרתי כי אנו חייבים לבקר את מיטל המדהימה, קסם של אשה מלאת נתינה ואהבה אשר מנהלת ביד רמה את סניף הבית של קפה מנדרין השוכן בקריית מוצקין (למי שמכיר קפה לואיז לשעבר).

את מיטל הכרתי לפני כשנתיים ומאז אנו שומרות על קשר הדוק וכי ממש חבל לי שאנחנו לא קרובות האחת לשנייה כי אין לי כלל ספק שקפה מנדרין הייתה הופכת להיות מסעדת הבית שלי.

למי שלא מכיר רשת קפה מנדרין הינה רשת בתי הקפה המובילה באזור הצפון, החלה את דרכה כבר בשנת 1999, לרשת כ-14 סניפים בחיפה ובצפון.

בין סניפי הרשת נמצא את מנדרין אספרסו בר – בתי קפה מהירים בשירות עצמי, עם תפריט קליל ורענן ומנדרין קפה ביסטרו – בית קפה מסעדה המציע לצד הקפה האיכותי של מנדרין תפריט עשיר הכולל ארוחת בוקר, ארוחות עסקיות, שירות מלא.



הסניף מצוחצח, מדוגם, מעוצב יפיפיה (עבר שיפוץ ממש לאחרונה), עם שירות מוקפד ואיכותי לצד אוכל טעים במיוחד העשוי מחומרי גלם באיכות גבוהה, אז שנתחיל?

למנות פתיחה הזמנו מספר טאפסים מדהימים, כל אחד טוב מקודמו:



 גבינת חלומי עם יוגורט יווני- קוביות ענוגות של גבינת חלומי מטוגנות ומוגשות עם יוגורט יווני מרענן:



פרחוני ברוקולי עם טחינה, קרם פרש וסלסת עגבניות- מנה קרירה של ברוקולי, כמה פשוט ככה טעים, שילוב מדוייק של טעמים נפלאים:



פסטייה גבינות וחצילים- פסטיייה מעלי סיגר עם גבינות בשילוב טעמים נפלא, מוגש על קרם חצילים וטחינה- מנה טעימה במיוחד:



פלאפל עשבי תיבול- 3 כדורים של אושר, מוגשים על מטבל גבינות- מדהיםםם:



סלט קריספי טורטיה (מוגש ללא לחם) טורטיה קריספית עם פסטו, גבינת פטה, מוצרלה ופלפל קלוי על מצע חסות ותרד, מלפפון, פלפל אדום, עגבניות שרי, בצל סגול, צנונית, גזר, נבטים ואגוזי מלך ברוטב ויניגרט תמרים- את הסלט הזה הזמנו בהמלצתה של מיטל וחיש מהר הבנו כי מדובר בשוס אמיתי, מדובר בסלט כיפי, מרענן וטעים במיוחד, שילוב הטורטיה הקריספית הממולאת יצרו מנה מפתיעה ומפנקת- אל תוותרו:





למנות עיקריות הזמנו: 

רביולי גבינות ברוטב פרימוורה - שמנת, תרד, ברוקולי, עגבניות, שום, אגוז מוסקט ויין לבן- רביולי עדינים במיוחד, בעלי בצק דקיק ונימוח, מילוי הגבינות מדוייק במיוחד, הרוטב מעניין, שונה וטעים בעל טוויסט מעניין :



 נודלס סלמון- אטריות אודון או אטריות אורז מוקפצות עם מגוון עשיר של ירקות, שומשום וצ'ילי ברוטב אסייתי- אנו בחרנו באיטריות אורז , מנה עשירה טעימה מאוד ומפנקת (אגב ניתן להזמין את המנה עם גבינת חלומי ו/או טופו):



קינחנו בעוגת גבינה עם פירורים נימוחה, עדינה , לא מתוקה מידי, הוגשה עם קצפת ופירות יער- קינוח מושלם לארוחה מושלמת, טעימה ומפנקת:




אז אם אתם הצפונים מחפשים מקום איכותי, עם אוכל טעים ומיוחד, שונה ומרענן, עם שירות מוקפד ואיכותי, אווירה קסומה וכיפית זהו המקום עבורכם, לי אין כלל ספק כי גם בביקורנו הבא בצפון הרחוק נבוא לבקר.



שעות פתיחה:
ימים א-ה: 08:00-23:00 ו' 8:00 עד שעה לפני כניסת השבת ש' – שעה אחרי יציאת השבת
טלפון: 048275580


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה