יום שבת, 24 בפברואר 2018

שיער בריא עם HairBarie



קרוב לוודאי שמי שמכיר אותי יודע שיש בינינו יחסי אהבה-שנאה. לאורך שנים רבות היה לי קשה לאהוב את שיערי ורק בשנים האחרונות התחילה הרגשתי להשתנות. 

רעמת תלתלים קטנים כמו של כבשה היתה סימן ההיכר שלי לאורך שנות ילדותי. לא אהבתי את המראה ולא את התלתלים. 

כשהתבגרתי התחלתי להחליק את השיער בדרכים שונות תוך שאני מנסה אינספור תכשירים וטיפולים שהתוצאה שהביאו לא הייתה מספיק לטעמי. 

ככל שהרבתי בניסיונות הפך השיער לדליל יותר. ריבוי פאנים, צבעים, גוונים והחלקות החלישו אותו והתוצאה- שיער דק ודליל המשווע להבראה.

לאחרונה עברה חברתי היקרה ריקי טיפול של "הבראת תלתלים" אצל HairBarie בידיו האמונות של אפי שיר, ובהמלצתה פניתי גם אני. 

אפי שיר מבצע תהליך של שיקום השיער מחד והחלקה בריאה מאידך. 

בHairBarie מעניק אפי שיר טיפול מהפכני, שווה ערך לרענון השערה מהבסיס. כל ראש מקבל את הטיפול הייחודי לו לאחר אבחון ובניית תוכנית עבודה. בסוף הטיפול (שעורך מספר שעות או לחילופין מתבצע בשתי פגישות) יוצאת המטופלת עם הדרכה נכונה כיצד לשמר את השיער בריא, נוח ומסודר באופן קבוע. 



כשהגעתי לאפי לאבחון השיער, לא יכולתי להסתיר מעיניו המקצועיות את קורות חייו של שיערי. 

תוצאת הגוונים שעבר רק חודשים קצרים קודם לכן ניכרו בו היטב. השיער היה שרוף, גוונים דקיקים שפגעו בטיב השיערה יצרו בו אורכים שונים והוא נראה חלש ונטול ברק. קבלתי על עצמי את ההחלטה שמא אצטרך ללכת על תהליך שיקומי שיכלול 2 טיפולים וזאת כמובן נדע רק לאחר הטיפול הראשוני וקבלת התוצאה.

כבר שנים רבות עוסק אפי שיר בשיער. אהבתו הרבה לשיער בריא ניכרת בו בכל רמ"ח אבריו., לאחר התמחות בארה"ב בתחום חזר ארצה מיומן ומקצועי עוד יותר והביא עימו את הבשורה במטרה לעזור לנו, ללמד, להכשיר ולהביא את השערה של אלו (כמוני) שעברו אין ספור טיפולים מסוגים שונים שלעיתים אף פגעו משמעותית בשערה.







כשהתיישבתי על הכסא נדרשתי לסבלנות רבה. הפקדתי את שערי בידיו של אפי ויצאנו לדרך. 

אמנם הגעתי בשעות אחר הצהריים המוקדמות אך אדגיש את יתרונה הגדול של HairBarie המקום פתוח לרווחת הלקוחות בכל שעות היממה 24/6 ובעתיד גם 24/7 

נשים רבות שזמנן אינו עומד תמיד לרשותן ומעדיפות לקבל את השרות בשעות הערב והלילה יכולות לבחור לעצמן את האופציה הנוחה להן ולשבת רגועות ומבלי למהר.








אם להודות, עד שפגשתי את אפי חשבתי לתומי כי כל ההחלקות הן אותן החלקות.

לא אחת שוחחנו על כך חברותי ואני והחזקנו בטענה כי לכולם יש את אותה ההחלקה ואת אותה העבודה. אלא שכבר בתחילת הביקור אצל אפי הבנתי כי מה שהוא מציע ומבצע שונה מאחרים.






השימוש בפורמולה של פרו אדקשן מתאימה לכל סוגי השיער, נטולת ריחות ובטוחה לשימוש היא ללא פורמלין ופארבנים, עשירה בחומצות אורגניות, קולגן, פרוטאינים, חומצות אמינו ועוד ויטמינים הטובים לשיער כך שבסיום התהליך מקבל השעיר מראה מלא ברק, רך, חלק במיוחד ונעים למגע.

לאחר מספר שעות במספרה יצאתי שבעת רצון ומאושרת.

יותר מכל חשוב היה לי שהשיער חלק, מבריק, מלא חיוניות ועכשיו גם בריא.

כשהתוצאות האמתיות ניכרו אחרי החפיפה הראשונה הייתי מרוצה שבעתיים. לראשונה הבנתי על מה דיבר אפי לאורך כל הטיפול שיערי הזדקק לשיקום בתהליך חוזר ולכן הגעתי למספרה בשנית להשלמת הטיפול.

הפעם העניק אפי לשיער טיפול מעט יותר אינטנסיבי (בפעם הראשונה חשש בשל היותו פגום מאוד כפי שציינתי מעלה) והתוצאה שהתקבלה היתה מ-ו-ש-ל-מ-ת !! גם לאחר חפיפה נוספת נותר השיער רך, נעים למגע, חלק למשעיי ומדהים!!






אז אפי שיר יקירי אין לי ספק כי זוהי תחילת הידידות המדהימה ביננו ונפגש שוב ממש בקרוב ולכן נשים יקרות אלו שרוצות להעניק לשיערן את הטוב ביותר רוצו לאפי שיר מ-HairBarie , טפלו בשיערכן, העניקו לו את הטוב ביותר , מבטיחה לכן שתחזרו לברך אותי.



אגב, במקום נמכרים גם מוצרי החברה כגון: שמפו, מסכות ועוד...







אפי שיר hairbarie
ברחוב ברזאני 4 רמת אביב
טל. 0523330700


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה