יום חמישי, 15 בפברואר 2018

Go4Eat- ארוחות שף חלומיות ושונות


שבוע שעבר הוזמנתי מטעם אתר Go4Eat  לארוחת שף ביתית של אופיר גלעד, בתחילה אם להודות באמת חששתי, אמרתי לעצמי "ארוחת שף אצלו בסלון?" "עם אנשים שאני לא מכירה"? "יהיה איכותי או שמא סתם בזבוז זמן"? ועוד שאלות נוספות התרוצצו במוחי, חיש מהר נפלה ההכרעה, הושג ביביסיטר ויצאנו לדרך, מספר דקות מביתנו והופ הגענו לקריית אונו לביתם המקסים של אופיר וליאת- זוג מקסים ומיוחד שכבר בקבלת הפנים פשוט התאהבתי בהם, זוג חמים שממש צמא לקבלת אורחים, אוהב את החוויה, אוהב אנשים ואופיר אוהבבבבב לבשל- אין כלל ספק!! המטעמים שיצאו תחת ידיו היו לא פחות ממדהימים, כל מנה טובה מקודמתה, כל מנה ססגונית מקודמתה וכל מנה שונה ומיוחדת במינה!

אז ראשית לפני שאמשיך לספר לכם מה היה באותו הערב אני חייבת רגע לעשות סדר, אז כפי שציינתי מעלה מדובר בארוחת שף אצלו בבית, כן, בסלון הפרטי של אותו השף, מדובר בארוחה אינטימית ל-6-10 סועדים (ניתן ורצוי לעשות ערבים סגורים לחבר'ה שלכם), הארוח כולל הכל- שתיה (קלה,חריפה וחמה), לחמים, מנות ראשונות, עיקריות וקינוח.

האווירה היא שונה לגמרי ממסעדה, כיף אמיתי, שקט, אינטימי, טעים ומיוחד- בהחלט ארוחה שאני אסגל לעצמי עוד ועוד - אין לי כלל ספק כי מדובר בקונספט מדליק ומיוחד אשר הינו פרי עיטו של אתר Go4Eat  - שם כמובן תוכלו למצוא את אופיר גלעד ועוד רבים אחרים.



אז מה בתפריט?

למנות פתיחה על השולחן הגיעו חיש מהר באגטים ביתיים, נימוחים, ריחניים וחמימים - כאלו שיגרמו לכם לרצות להמשיך ולנשנש עוד ועוד:



פטה כבד נימוח עם בייקון (לא מתאים לשומרי הכשרות):





קונפי שום ריחני ומושלם:




פלפל קלוי עם 4 גבינות - שלמות זה כאן- דיוק ברמת שילוב הטעמים יצרו מנה חלומית:



לאחר הפתיחה המרשימה חיש מהר הגיעו לשולחננו מבחר מנות ראשונות שכל אחת הייתה מוצלחת מקודמתה:

סלט קיסר ברוטב ביתי חלומיייי המורכב מאנשובי, ביצים טריות, שום וגבינה - תקשיבו, אני מחובבי סלט הקיסר אך עד היום טרם יצא לי לאכול סלט כל כך טעים:




גלילות אסאדו וגואקמולה ברוטב אננס- טוב, שלמות זה כאן!! כל ביס חגיגה קולינרית, הרוטב מעט מתקתק מה שיצר טוויסט מגניב, כזה שיגרום לכם לרצות להמשיך עוד ועוד חתיכה:




טאטקי טונה- גם מנה זו כקודמותיה פשוט מושלמת, יצא לי לא אחת לדגום את המנה הזו במסעדות (אפילו במסעדות יוקרה) ולצערי לא כולם יודעים להגיע למידת העשייה המדויקת, לעיתים הטונה ממש חיה ולעיתים כבר יבשה- כאן הטונה נעשתה בדיוק במידה הנכונה, חלום:





פטריות מוצרלה ובייקון- את המנה הזו לא טעמתי אולם שותפי לשולחן התמוגגו:



טרם התאוששנו ממנות הפתיחה והראשונות המדהימות וחיש מהר הגיעה המנה העיקרית- טוב!!! גם כאן ציפתה הפתעה אדירה מדובר במנה חלומית שכל קרניבור יזלול בהנאה מרובה, מידת העשייה של הבשר הייתה מדויקת,  אופיר מטפל בבשר באהבה רבה, טרם הצלייה המהירה אופיר מטפח את הבשר בשקיות וואקום אשר מעניקים לבשר רוך , צריבה מהירה של דקותיים  ונתחים עסיסיים הגיעו לשולחננו- צ'יזבורגר "קן לציפור" - המבורגר איכותי ממולא בגבינה ומעוטר בבצל ופיטריות מטוגנים, לצד רצועות נתח אנטריקוט חלומי, כל זה הוגש כלאחר כבוד לצד פירה חלומי שטרם טעמתי (אני חייבת את המתכון).




קינחנו בצורוס חלומי (שאופיר מכין) לצד ריבה ביתית וגלידת וניל- קינוח מושלם, לא מתוק מידי, כיפי ומהנה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה