יום חמישי, 1 בפברואר 2018

אוהבים סושי? זה המקום עבורכם ze sushi


גם אם תעירו אותי באמצע הלילה אני אזלול באהבה גדולה מגש של סושי, זהו בהחלט המאכל האהוב עלי ועל כן לא אחת כשמתחשק לי לאכול משהו טעים ומפנק זוהי הבחירה הראשונה.

אז לאחרונה יצאנו לדגום את מסעדת  ze sushi אשר קיימת כבר המון שנים ובעוונותי הרבים טרם הגעתי אליה, המסעדה נוסדה אי שם בשנת 2004 על ידי בני הזוג ענבר ואיב אשר שהו ביפן כשנה, התאהבו בסושי, חזרו ארצה והתחילו למכור סושי כפרנסה זמנית ומשם הכל היסטוריה.

מהמטבח הקטנטן והביתי העסק גדל וגדל ובשנת 2006 נוסדה המסעדה הראשונה של הרשת במתחם בזל (בה ביקרנו) ובשנת 2015 נולד האח הצעיר במתחם שרונה מרקט.

מניחה שבוודאי אתם תוהים-  אוקי, מה שונה מכל שאר מסעדות הסושי הרבות הקיימות בשוק? אז זהו שרק לאחר שתגיעו, תטעמו את הביס הראשון ואז תבינו על מה אני מדברת, מדובר כאן בסושי חלומי, כל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, הדגים טריים , מרקם האורז של הסושי מדויק עד מאוד ושילוב הטעמים כאן מיוחד ושונה ממה שמכירים.

בתפריט נמצא מבחר מנות פתיחה מפנקות- דים סאם, סלטים, גיוזות, מרקים, מנות פתיחה מרשימות וכמובן סושי, אז שנתחיל?

ZE SUSHI קוקטייל- סלט רצועות כרוב דקיקות, עלי בייבי וגזר בעיטור שומשום ורצועות נורי במשרה ג'ינג'ר-שום- סלט פרשי, מתקתק לצד חמצמץ - שילוב  טעמים מדויק מאוד- התחלה מצויינת לארוחה טעימה:



SUMO RAMEN מרק ספייסי מיסו עשיר (על בסיס קרם קוקוס) בתוספת אטריות ראמן, בקר מוקפץ במחית צ'ילי, ביצה נימוחה במרינדה יפנית, רצועות במבוק, חסה עגולה, פטריות שיטקה, אצות נורי ושומשום- אנחנו מאוד אוהבים מרק ראמן אולם כמעט ובכל המקומות שאכלנו לא הצליחו לדייק בטעמים וכאן היה פשוט מושלם!!!ראשית העובדה כי המרק התבסס על קרם קוקוס יצרה ארומה חלומית וקטיפתית,הביצה הייתה נימוחה בדיוק במידה שצריכה להיות, איטריות הראמן הוגשו בנדיבות, שילוב הבקר המוקפץ במחית הצילי היווה הפתעה מעניינת, הפטריות היו מתקתקות והקפיצו את המנה- אז אמרתי כבר מושלם?





מגורו סאקה- קוביות סלמון, טונה אדומה ואבוקדו על מצע עלים ירוקים. מעוטר פטריות שיטקה ושומשום. לבחירה ברוטב פונזו הדרים/יוזו- אחת המנות הטובות שאכלתי עד היום, בכל ביס חגיגת טעמים אמיתית בפה, ממש לונה פארק של טעמים- אוהבים דגים? אל תוותרו על המנה הזו:





DIM SUM במילוי אווז- בצק דק של DIM SUM במילוי עשיר של אווז בתיבול עדין ובטעמים עשירים- טבילה ברוטב המצורף ויש לכם מנה מושלמת:


ועכשיו נעבור למנה העיקרית!! כפי שציינתי מעלה הסושי כאן מעולה, הכל מדויק, טרי ואיכותי, שילוב הטעמים מאוד מעניין וכיפי- ארוחה כלבבי, אם להודות באמת היה לי ממש קשה לבחור בתפריט את המנה הרצויה ועל כן נעזרתי בעזרתה של המלצרית המקסימה , אך בהחלט אין לי כלל ספק כי נחזור להמשיך ולדגום את התפריט העשיר.



SPECIAL GA GUN- ללא אורז - סלמון, טונה אדומה, רצועות מלפפון דקות, אושינקו, קנפיו, גזר ומעטפת אבוקדו פנימית- סושי שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים, מעניין וייחודי:



טונה אדומה חריפה טונה אדומה, אבוקדו ובצל ירוק במעטפת טוגרשי- אל תתנו לשם להטעות אתכם, לא מדובר בסושי חריף אלא חרפרף במעט, גם כאן הכל טרי וטעים מאוד:



רול חם בציפוי טמפורה- סלמון גבינה -סלמון, גבינה מותכת, בצל ירוק ואבוקדו - אני מאוד אוהבת סושי חם ועל כן לא יכולתי לוותר על רול אחד שכזה, זהו הרול שנבחר מיד מאחר ומאוד מתחברת לטעמים של גבינה מותכת בסושי- מדהיםםם:




טונה אדומה במעטפת אבוקדו-טונה אדומה, טמגו, מלפפון ובצל ירוק - גם כאן מדובר בסושי מעניין וטעים במיוחד, שילוב המעטפת הדקיקה של האבוקדו יצרו מנה מדהימה:



קינחנו בקינוח קליל וטעים במיוחד SABA RINA - עוגת שמרים בסירופ מתקתק ומבושם, קרם מסקרפונה, רוטב לימון, בזיליקום, אבקת מקרון ירוק וטוויל שקדים- שחיתות זה כאן!!! קינוח חלומי, וואו, פשוט מושלם- מצד אחד לא מתוק מידי מצד שני שחיתותי מידי- אל תוותרו:





אז כפי שציינתי מעלה אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן עוד רבות, איכות וטעים זה כאן!!! ממליצה בחום להזמין מקומות.

בזל: רח' אשתורי הפרחי 14 
שרונה מרקט: רח' ארניה 
17 1700-70-89-89

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה