יום ראשון, 11 בפברואר 2018

מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'OREAL PARIS משיק COLORISTA SPRAY



מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'OREAL PARIS משיק : 
COLORISTA SPRAY -ספריי לשיער בצבעים נועזים- צבע שיער שובב כמו איפור ! 



אם נחשוב על זה לפני שנים מי שהייתה צובעת את שערה זו הייתה אותה אשה בשנות חייה הבוגרים, אותה אחת אשר ראשה מתעטר לו בשערות לבנות והיא חושקת לכסותם.

אני זוכרת את שנות העשרה שלי , שנים בהן קינאתי באמי וחברותיה אשר צבעו לעיתים קרובות את שיערן והוא הפך זוהר, מעניין, צבעוני וכיפי יותר, היום הדעה הרווחת היא שכל אחת מאיתנו צובעת, לכל אחת השגעון שלה, לכל אחת הצבע שלה אולם יחד עם זאת עדיין רובנו שומרות על סולידריות וצובעות בצבע אשר נתעורר עימו בכל בוקר, נלך לישון איתו בכל ערב ונהיה מרוצות.



אם נודה באמת בכל אחת מאיתנו חבוי אותו שגעון לצבעים שובבים, עליזים ומעניינים אולם אנו חוששות כי הצבע ישאר עוד זמן רב לאחר שנרווה ממנו, לא עוד!! מהיום צובעים בצבעי שיער משוגעים ונועזים, שוטפים והוא יורד לאחר חפיפה אחת וכל זאת בזכות  ספריי COLORISTA אשר מוצע ב-6 גוונים טרנדיים: אפור, ורוד פוקסיה, לבנדר, כחול פסטל, ורוד וטורקיז להתאמה מושלמת ללוקים שונים. 



לוריאל פריז, המותג שנולד מצבעי שיער, פיתח חדשנות בצבע שיער בכדי להרעיד את עולמן של בנות דור המילניום- COLORISTA: ספריי לשיער בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי אלה צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע. צבע שיער שובב כמו איפור. 

Colorista הינה הסדרה הראשונה שפותחה ונוצרה מהקשבה לשיחות ברשתות החברתיות: משפיעניות בעולם היופי לא רק היו מקור ההשראה ל-Colorista, אלה יצרו יחד עם המותג את הסדרה (כ-25 מובילות דעה ברשתות החברתיות בין החזקות בעולם בתחום צבע השיער לקחו חלק בפרויקט). 



לוריאל פריז- קולוריסטה- ספריי לשיער בצבעים נועזים: 
ספריי לשיער בצבעים נועזים לקצוות ואורכי השיער אשר יורד לאחר חפיפה אחת, צבע ליום אחד. בדומה לאיפור, עם קולוריסטה ניתן להתאים את השיער ללוק היומי. יותר מאשר צבע שיער, מדובר בהלך הרוח באותו יום. 

הוראות שימוש: 
נשטף לאחר חפיפה אחת. 
יש להניח מגבת כהה מסביב לכתפיים. 
יש לנער היטב לפני השימוש ולהחזיק את המכל זקוף בעת ההתזה. 
יש לרסס על שיער יבש במרחק של כ-15 ס"מ מהשיער ומהקרקפת. 
מיועד לקצוות או לקבוצות שיער בלבד. 
יש לתת לצבע להתייבש ולאחר מכן לסרק פעם אחת. 



מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪ 

תכולה: 75 מ"ל 

את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה