יום שלישי, 15 במאי 2018

בלעדי ברשת אירוקה: משקפי השמש של מותג העל סלין קיץ 2018



בלעדי ברשת אירוקה: 
משקפי השמש של מותג העל סלין קיץ 2018 


הקיץ כבר כאן ועימו שגעת משקפי השמש, בדיוק לשם כך הוזמנתי אמש להשקת קולקציית משקי השמש והראייה המדהימים של מותג העל הצרפתי: סלין המשווקת ברשת אירוקה.

סלין, בית האופנה הצרפתי-פריזאי המצליח, הוקם על ידי סלין ויפיאנה ב-1954. כבר מתחילת דרכו הציע המותג עיצובים מינימליסטיים על-זמניים עם קווים נקיים אלגנטיים. בעשור האחרון סלין גדלה להיות אחד מבתי האופנה המובילים, שם נרדף לאיכות וסטייל. 



הניהול הקריאטיבי של בית האופנה סלין היה בידי המעצבת הבריטית הנודעת והמוערכת פיבי פילו. בפברואר 2018, הודיעה על פרישתה של פילו ומינויו של הדי סלימאן, אחד המעצבים המשפיעים של היום, להיות מנהל הקריאייטיב והמעצב הראשי של סלין. 



הדי סלימאן נחשב לאחד מגדולי המעצבים בזמננו ולזכותו נזקפת המהפכה גדולה בסאן לורן ועיצוב הזהות של דיור גברים. סלימאן ינהל את כל האספקטים של כל הקולקציות ובנוסף יהיה אחראי על השפה הצילומית והעיצובית של המותג בכל הנוגע לפרסום, שיווק ועיצוב החנויות. המינוי של סלימאן בא כחלק מתוכנית שבנתה LVMH להתרחבות של סלין והפיכתה למעצמה לא רק באופנת הנשים אלא בכל תחומי האופנה. סלימאן, שעיצב קולקציות גברים מוערכות לדיור גברים ולסאן לורן יביא את הידע הזה איתו לסלין ויציג, לראשונה בסלין, קולקציות לגברים. בנוסף, סלימאן מתוכנן להציג לראשונה קולקציית הוט קוטור והרחבת הבישום של המותג. 



בסלין מקדשים את הקלאסיות העל-זמנית ובמקביל דואגים להכניס חדשנות בכל קולקציה. 

קולקציית משקפי השמש של סלין מתכתבת עם קולקציות האופנה ומהווה פרשנות מדויקת לאג'נדה של המותג - מינימליזם מצטיין ונצחיות עדכנית. 

קולקציית 2018 ממשיכה את הקו העיצובי הנקי של סלין ומציעה עיצובים מינימליסטיים ומדוייקים עם טוויסט שמוסיף דרמה ובולטות. מדובר בקולקציה עם קווים אלגנטיים המיועד לנשים וגברים המחפשים לבלוט עם לוק קלאסי. 



לראשונה בסלין, משקפי שמש לגברים – ניתן כבר לראות ניצנים לשינוי שסלין הולכת לעבור בתחום אופנת הגברים. המותג מציע עכשיו לראשונה משקפי שמש לגברים, כדוגמת משקפיים עם עדשה אחת רחבה – משקפי מסכה, ומשקפי שמש יוניסקס ורומזת שיש למה לצפות בעונות הבאות בניצוחו של הדי סלימאן. 



הדגמים האייקונים ממשיכים גם העונה ולצד הצבעים הקלאסיים ניתן למצוא גוונים חדשים ועדכניים כמו שילובי אדום-בורדו-חום, ירוקים והאהוב על סלין - סיפורי שכבות שקופים TONE ON TONE. טאץ' נוסף הוא השילוב הלא שגרתי של צבעי העדשות אשר מוסיפים למשקפיים אופי ונראות לא צפויה. 



הקווים המובילים בקולקציה: 

משקפיים חתוליים: 
מוביל את הקולקציה דגם חתולי צר המגיע ב 10 גוונים קיציים ובוהקים עם עדשות בגוונים שונים, עדשות מראה ועוד. דגם מלא תעוזה, תשוקה והומור, 

לצדו ניתן למצוא דגמים חתוליים נוספים בגזרות יותר מרובעות. הדגמים החתוליים כיכבו השנה בכל תצוגות האופנה בבירות העולם. 

הדגמים האייקונים - קלאסיים: 
משקפיים עם קו גבות סימטרי ישר, מסגרות בצבע שחור מבריק, ועוד צורות אייקוניות קלאסיות של המותג השנה בצבעוניות חדשה בהירה ומסקרנת. 

משקפיים בהשראת שנות ה-50, ה-60 וה-70: 
מסגרות עבות המדגישות את תווי הפנים עם שילובים של צבעים חדשים: שחור ושקוף, שחור ושיש, דגמים עם נגיעות של מנומר, בורדו ושקוף ועוד. 

עדשות חצי שקופות: 
לחלק מהמשקפיים עדשות חצי-שקופות כדי שאף אחד לא יצטרך להתחבא מאחורי משקפי שמש. השנה יש גם עדשות בצבעים שונים, עדשות מדורגות ואפילו עדשות מראה חצי שקופות. העדשות נותנות מראה ייחודי ומעניין ומסננות את הקרינה באופן מלא למרות שהן חצי שקופות. 




המסגרות של סלין מיוצרות במיוחד עבור המותג בעבודת יד באיכות בלתי מתפשרת תוך כדי שיטת עבודה ייחודית עם אצטט משובח. בקולקציה החדשה ישנו גם שימוש בזהב רקוע בגימור מט בהשראת קו התכשיטים של סלין. החומר מיוצר בשיטה מיוחדת ונותן אווירה וינטאג'ית למשקפי השמש. בחלק מהמשקפיים יש גם שילוב מעניין בין אצטט משובח ומתכת בגימור מיוחד. 

סלין מבטיחה ראייה מושלמת והגנה מקסימלית לעיניים עם מבחר עדשות איכותיות: עדשות מינרליות של חברת ברבריני האיטלקית. יצרנית העדשות המובילה בעולם– עדשות מינרליות מזכוכית המבטיחות את הראייה הטובה ביותר שאפשר לקבל, בזכות הצלילות והחיתוך הגאומטרי המושלם שלהן. העדשות עמידות במיוחד נגד שריטות, מה שמשמר את האיכויות של העדשות לאורך זמן. 

עדשות פולורויד מתקדמות - כאשר קרני אור נתקלות במשטחים ישרים הן מחזירות אור בכיוונים שונים וכך יכולות גם לחדור לעיניים. לעדשות הפולורויד של סלין העשויות מקריסטלים מיקרוסקופיים יש פילטר פולורויד מיוחד המונע גם מקרני האור העקשניות ביותר מלחדור לעיניים. הטכנולוגיה החדשנית נותנת 100% סינון קרינה, משפרת את הראייה, מחזקת את הקונטרסטים ואת הצבעוניות ודואגת שהעיניים יישארו רגועות. 


סלין – מאז ומעולם מותג מוביל, אהוד ואהוב בישראל – עכשיו עם קולקציות רחבות הרבה יותר. 

טווח מחירי משקפי שמש סלין: החל מ-1350 ₪ עד 1999 ₪. 

להשיג בלעדית ברשת אירוקה @errocafashion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה