יום ראשון, 20 במאי 2018

STEP PEDI סטפ פדי - מכשיר פדיקור ביתי לרגליים

השגרה היום יומית שלי די טרופה- רעייה, אמא ל-4 נסיכים, מנהלת שיווק במשרה מלאה, בלוגרית פעילה מאוד, יו"ר וועד בשלושה מוסדות חינוך והיד עוד נטויה על כן הזמן הפנוי שלי די שואף לאפס, על כן מה שאני יכולה לעשות בעצמי ובבית הינו מבורך.

פעם טרם עיסוקי הרבים הייתי הולכת אחת לחודש למכון קוסמטיקה ושם עושה פדיקור/מניקור/טיפול פנים ועוד, כיום עושה את טיפולי הפנים לרוב בבית באמצעות מסיכות פנים שונות וטיפול יומיומי והפעם אני בוחרת לספר לכם על טיפול הפדיקור שהתחלתי לעשות גם כן בבית.



בשיטוט בערוץ הקניות מצאתי את מכשיר ה-STEP PEDI סטפ פדי - מכשיר פדיקור ביתי לרגליים, מהיום ניתן לשבת בסלון הבית (ולקפל כביסה לדוגמא ) ולהנות מטיפול פדיקור בו זמנית - המכשיר מופעל על ידי סוללות ועמיד גם במים.

המכשיר מאפשר לכם להשיג רגליים יפות ומטופחות ללא כל מאמץ ומבלי להתכופף, פשוט ליהנות מהספא הפרטי שלכם. 



במקום ללכת לקוסמטיקאית או לשלם על קרמים יקרים, אתם יכולים להשתמש בסטפ פדי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל אותו בעזרת הבוהן שלכם ואז להניח את הרגל בעדינות על המכשיר, הוא כבר ידאג להחזיר לרגליכם את העור החלק שלהם, כאשר כל מה שנשאר לכם לעשות זה לרוקן אותו בפח האשפה בסיום.



אז הכנסו גם אתם עוד היום לערוץ הקניות, הזמינו את הסטפ פדי והתפנקו מפדיקור ביתי וכיפי - כל זאת במחיר מגוחך של 147 שקלים בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה