יום שבת, 12 במאי 2018

ארוחת בוקר מפנקת בקפה BIGA

השבוע סיפרתי לכם בדף הפייסבוק שלי כי בשיטוט בקניון אבנת בפתח תקווה קלטתי מזווית העין כי נפתח בית קפה חדש של רשת BIGA- מאחר ואני מכירה את הרשת ומאוד אוהבת את המאכלים שלהם בחרתי לשבת לקפה עם חברה, חיש מהר הקפה הפך לקפה ועוגה מפנקת.




אמש בבוקרו של יום שישי, בעת יציאתנו אני והזוגי לשופינג בקניין הכרזתי מיד- יושבים לאכול ארוחת בוקר והיה מאוד ברור כי הארוחה תתקיים בקפה BIGA, אז ישבנו ואני פה על מנת לספר לכם כמה טעים היה לנו.



ביגה היא רשת בתי קפה פרמיום, המונה כ-27 סניפים ברחבי הארץ ומציעה מטבח איכותי ובריא השם דגש על טריות, זמינות, חומרי גלם איכותיים ומנות נדיבות במיוחד.

תפריט הרשת מורכב ממנות בריאות עשירות בערכים תזונתיים, תוך מתן דגש על מנות ללא גלוטן וללא סוכר, מוצרים טבעיים, ירקות ופירות שוק, חיטה מלאה, דגי ים ועוד.

את ההשראה מקבלים ברשת מאירופה הקלאסית - מאיטליה הביאו את שיטת אפיית הלחמים המעולים שלהם, העשויים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד ונאפים בעבודת יד בתנורי אבן, ולא פחות חשוב - את השם (ביגה= מחמצת באיטלקית).

מצרפת הביאו את קונספט הבולנז'רי ובתי המאפה - בכל סניף, בנוסף לתפריט העשיר, נהנים הסועדים ממעדנייה ייחודית המציעה מגוון רחב של דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן ושומשום, מטבלים, ממרחים, גבינות, זיתים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים ללא סוכר ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים המיובאים במיוחד לרשת.

עיצוב חלל הסניפים משרה אוירה אירופאית-כפרית עם הקפדה מלאה על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד – את קירות הסניפים מעטרים כלי מטבח כפריים, וגם כלי ההגשה דקורטיביים ומיובאים מאירופה, עשויים ברובם בעבודת-יד ואף מוצעים למכירה הביתה, כגון: ספלים, כוסות קפה, קעריות מרק, צלחות הגשה ואביזרים נלווים נוספים. כמו כן, עובדי הרשת עוברים הכשרה וסדנה ייחודית על מגוון המאפים והמזון המוצעים וכמובן הכשרה ייחודית על שירות קפדני בסטנדרט אירופאי.








אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגענו אמש בבוקר עמוס במיוחד לסעוד את נפשנו והזמנו ארוחת בוקר זוגית מפנקת:


ארוחת הבוקר כללה: גבינת פטה, טחינה גולמית עם סילאן ובוטנים, ממרח שום זעתר, לאבנה בשמן זית, ממרח עגבניות, ממרח חצילים קלויים, ממרח טונה, גבינת שמנת, חומוס מסאבחה, קונפיטורה, מעדן טפיוקה: יוגורט, גרנולה וסילאן שתי ביצים לבחירה: אומלט  לכל סועד, סלט לבחירה, סלסלת לחמי ביגה, קפה ושתייה קרה לבחירה (אין הגבלה כמו בהרבה רשתות אחרות)- כל המטבלים טריים, רעננים וטעימים (כל אחד טעים מקודמו), הלחמים מדהימיםםםם (לא, אין דברים כאלו), באומלטים אין תוספת תשלום עבור התוספות (גם כאן מה שלא קיים בדרך כלל ברשתות מקבילות)- בקיצור- שלמות זה כאן!!! ארוחת בוקר מובחרת!!









אין לי כלל ספק כי נבקר כאן שוב בקרוב.

* הסניף כשר למהדרין*

בסניף קיים אינטרנט אלחוטי, גישה לנכים, חניה ואפשרות להזמין T.A, קייטרינג וקיום אירועים.

קניון פתח תקווה הגדול, ז'בוטינסקי 72, פתח תקווה

טלפון: 03-6331312

שעות פתיחה:
א'-ה' 8:00-23:00
ו' 7:00-15:00
מוצ"ש- חצי שעה לאחר צאת שבת עד 23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה