יום רביעי, 2 במאי 2018

נוסטלגיה זה כאן- גם סמי וסוסו קיבלו בול



גם סמי וסוסו קיבלו בול: 

הושק בול הטלוויזיה הישראלית במלאת יובל להקמתה 



במסגרת חגיגות 70 שנים למדינת ישראל גם השירות הבולאי חוגג ומנציח את הטלוויזיה הישראלית גם על גבי בול חדש. במלאת יובל 50 להקמתה, הונפק בשירות הבולאי בול הטלוויזיה הישראלית שעוצב ע"י מאיר אשל, מעצב ותיק שעיצב גם את שטרות הכסף הישנים וכן בולים רבים, ובאדיבות תאגיד השידור הישראלי- כאן. אין זו המחווה הראשונה של השירות הבולאי לטלוויזיה הישראלית, כאשר לפני מספר שנים הונפקו בולים נוספים שהצדיעו לתוכניות הטלוויזיה החינוכית בהן 'קשקשתא', 'פרפר נחמד', 'בלי סודות' ו'קרובים-קרובים'. 

בבול החדש נראים לוגואים של תכניות הטלוויזיה המיתולוגיות 'פסוקו של יום', 'עמוד האש', 'סמי וסוסו', 'ניקוי ראש' ו'מבט לחדשות'; בשובל נראים (מימין לשמאל) סמלי תוכניות שעוצבו על בסיס הלוגו של "מבט לחדשות": מבט שני, מבט ספורט, מבט, מוקד ויומן השבוע. באדיבות המעצב בני לוין. 

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל: "הטלוויזיה הישראלית ליוותה את מדינת ישראל בחלקים משמעותיים שעיצבו את התרבות, החדשות והצמיחו את בכירי תעשיית התקשורת, כפי שאנו מכירים אותה כיום. כחלק מחגיגות ה-70 למדינה, החלטנו להנציח את הטלוויזיה הישראלית על גבי בול כאות הוקרה בהיותה חלק בלתי נפרד בהיסטוריה של המדינה". 

ערכו הנקוב של הבול 4.2 שקל וניתן להשיגו במאות סניפי דואר ישראל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה