יום ראשון, 20 במאי 2018

לחיים בריאים יותר עם ברא צמחים

מי שעוקב אחר הבלוג שלי יודע כי אני כבר כתשעה שבועות נמצאת בתהליך של ירידה במשקל (השלתי כבר למעלה מעשרה קילוגרמים), שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, משלבת ספורט, שותה הרבה מים ונהנית מהחיים.

אולם לצערי לפני למעלה משבועיים התחילו לי כאבי ראש איומים, לאחר כארבעה ימים נשברתי ופניתי לרופאת המשפחה אשר מיד שלחה אותי לבצע מספר בדיקות, תוצאות בדיקות הדם הגיעו עוד באותו היום וחלקן לא היו טובות, כולסטרול טוב נמוך, ויטמינים מסויימים נמוכים - נכנסתי לכוננות והחלטתי שכמו שאני דואגת לשמור על אורח חיים בריא על מנת להשיל ממשקלי כך אני חייבת לספק לגופי את כל המינרלים והוויטמינים שחסרים לו, החלטתי להתחיל ולהוסיף תוספים -בחרתי במוצרי ברא צמחים אותם אני כבר מכירה ואף התנסתי בהם לא אחת.

הפעם אני רוצה לספר לכם על שני מוצרים אשר עשו לי פלאות, כאבי הראש פחתו מרגע לרגע (עדיין קיימים אבל בתדירות וברמה נמוכה יותר):

Tricolor Premium Maca | מאקה פרימיום טריקולור (שקיקים)



המאקה ידועה ברחבי העולם בתור ה- "ג'ינסנג הפרואני". זהו צמח המאכל הנחשב ליחידי בעולם, אשר מצליח לשרוד בגובה של כ- 4000 מטר מעל פני הים בתנאי אקלים קיצוניים, בין היתר על ידי אגירת רכיבים נדירים (מאקמידים) הנמצאים רק באנדים הפרואניים. המאקה מכילה ריכוזים גבוהים של גלוקוזינוליטים – אילו הן תרכובות אורגניות ייחודיות המכילות גופרית, אשר נחקרו רבות בשנים האחרונות לגבי שלל סגולותיהן והשפעותיהן החיוביות על האדם. בנוסף, פקעות המאקה מכילות אחוזים גבוהים של מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחלבונים, פחמימות מורכבות וסיבים תזונתיים בעלי ערך תזונתי גבוה, אשר הקנו להן מוניטין של "מזון-על" (super food).



עוד מוצר בו התנסיתי הינו :

Green Magma | גרין מגמה אבקה 



גרין מגמה הוא מיצוי של עשב שעורה מגידול אורגני. צמח השעורה נחשב לייחודי ביכולתו לספוג ויטמינים ומינרלים מן האדמה בה הוא גדל, וכבעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. עשב השעורה נקטף מיד עם הגיעו לשיא איכותו התזונתית, וממנו מופקת הגרין מגמה – מיצוי המרוכז פי 30 מהצמח עצמו. הוא מכיל שלל ויטמינים ומינרלים, כולל ויטמיני A, C, K, חומצה פולית, סידן, ברזל ומגנזיום, חומצות אמינו (כולל 8 חומצות אמינו חיוניות), וקומפלקס של אנזימים, פיטוכימיקלים ייחודיים, נוגדי חמצון עוצמתיים וכלורופיל – ועל כן נחשב ל'מזון על' (superfood).

יתרונות המוצר 'גרין מגמה':
מיץ עשב שעורה מגידול אורגני ובאיכות מעולה
יוצר בתהליך חדשני לשמירה על רכיבי הצמח בצורתם הטבעית והזמינה
תהליך הייצור מוגן-פטנט וזיכה את מפתח התהליך, ד"ר הגיווארה, בפרס המדע והטכנולוגיה היפני.
יוצר בתהליכי רואו-פוד (מזון נא)
טעם עדין – ניתן לצריכה להנאת כל המשפחה. ניתן לשילוב בשייקים על בסיס פירות
מתאים לצמחונים ולטבעונים
מכיל חומרים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, מלח או צבעי מאכל, אינו מהונדס גנטית


עם האבקה ניתן ליצור משקאות - שייקים מקוריים, בריאים ומזינים מאוד עם תוספים כגון פירותש ונים, זרעי צ'ייה, חלב קוקוס/אורז/שקדים ועוד.


אין לי כלל ספק כי שימוש לאורך זמן במוצרי החברה יביאו לתוצאות טובות, גופי בריא יותר, חיוני יותר ואני מרגישה הרבה יותר טוב- כי לגוף שלי מגיע ברא.

את כלל המוצרים ניתן להזמין באתר ברכישה ישירה (משלוח בחינם) או לחילופין בבתי המרקחת והפארמים, בחודש יוני נהנה ממבצע שווה במיוחד: רוכשים מוצר אחד מהמוצרים שבמבצע ומקבלים את השני, הזול מבינהם, ב-50% הנחה.
גרין מגמה במחירים הנעים בין 160-296 ומגוון מוצרי מאקה במחירים הנעים בין 96-111 ש"ח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה