יום חמישי, 3 במאי 2018

rebar מציגה לראשונה בישראל - טרנד קולינרי חדש ומפתיע


rebar - feel free 

rebar מציגה לראשונה בישראל - טרנד קולינרי חדש ומפתיע: 
סדרת משקאות קלילים במתיקות מעודנת, על בסיס גבינת ריקוטה 
4 משקאות חדשים, בלמעלה מ-70 סניפים בפריסה ארצית 



בימים קרירים אלו הדבר המתבקש ביותר הינו משקה קר, מרענן, מפנק וטעים, בדיוק לשם כך אספתי את החבר'ה ויצאנו לדגום את סדרת משקאות הקיץ החדשים מבית rebar.

rebar, שהביאה לישראל את הבשורה בעולם המשקאות והפכה למובילת שוק בתחום ה- wellness, משיקה את סדרת feel free – משקאות קלילים במתיקות מעודנת, המבוססים על גבינת ריקוטה- המשקה טעים, מרענן ומאוזן מאוד מבחינת טעמים.. 

הריקוטה, שהייתה מוכרת עד כה בעולם הקולינרי של מאפים מלוחים וקינוחים איטלקיים, מובאת לראשונה בסדרת משקאות, בעלי מרקם קטיפתי וטעמים מעודנים. בעזרת צוות של תזונאיות, שפים ונטורופתים מובילים, פותחו 4 משקאות קלילים, מבוססי פירות ורכיבים טבעיים, בטעמים מרעננים של: בננה-תמר, לימון, פירות יער ותפוז-מנגו-, השילובים נפלאים ומפתיעים במיוחד. 

כל המשקאות בסדרה מכילים עד 180 קלוריות לכוס משקה (בגודל small), דבר המסתייע בזכות שימוש בחומרי גלם קלילים בעלי טעמים עדינים יותר ובהפחתת מתיקות. המשקאות מספקים ערכים תזונתיים חיוניים והם עשירים מאוד בסידן, ובעלי מרקם המסייע ביצירת תחושת שובע לאורך זמן, ובכך מהווים תחליף לארוחת בוקר קלה או ארוחת ביניים קלה לאורך היום. 

כפי שציינתי מעלה יצאנו לדגום את הטעמים החדשים ולהלן חוות דעתנו, חשוב לי רק לציין כי השילובים אולי נראים מעט מוזרים אך הם באיזון מדוייק מאוד וטעימים להפליא:



משקאות הריקוטה החדשים מצטרפים לתפריט הרחב והמוכר של rebar: 

free berries- ריקוטה, אוכמניות, בננה, תמר, קינמון, חלב שקדים :



free banana - ריקוטה, מלון, תמר, תבלין צ'אי, חלב שקדים- תבלין הצ'אי מעניק טוויסט מעניין מאוד למשקה:




free lemon
- ריקוטה, אגס, ענבים, גרידת לימון, בזיליקום, מיץ תפוח סחוט- חמצמץ ומעניין- טעם שפחות אהוב על הילדים אך אנחנו המבוגרים מאוד אהבנו:



 free orange- ריקוטה, מנגו, מלון, תאנה/תמר, גרידת תפוז, מיץ תפוז סחוט- הטעם האהוב ביותר על הילדים:





מחיר: 22 ₪ (small) | 26 ₪ (medium) | 29 ₪ (large) 



על rebar 
rebar, שהביאה לישראל את הבשורה בעולם המשקאות והפכה למובילת שוק בתחום ה- wellness, בזכות שילוב מרכיבים טבעיים ואיכותיים ללא פשרות, תעוזה וחיבור לטרנדים המובילים בזמן אמת, מחזיקה בכ-70 סניפים בפריסה ארצית. הרשת הוקמה בשנת 2007 במטרה לתת מענה לקהל לקוחותיה החיים בסביבה אורבאנית, צפופה ולחוצה ומתוך ההבנה כי איכות התזונה משפיעה באופן ישיר והדוק על הגוף והנפש. מטרת הרשת היא לייצר השראה ללקוחותיה לעשות לעצמם טוב, מתוך האמונה כי אפשר להשיג איזון בדברים הקטנים שמרכיבים את התזונה היומיומית שלנו, לעשות טוב לגוף ולנפש בלי מאמץ, בכל מקום וזמן, גם על הדרך ובלי לוותר על הטעם וההנאה. לרשת מגוון רחב של משקאות מבוססי פירות וירקות, חמים או קרים, בשילוב חומרי גלם איכותיים ורכיבים מזינים ובמרקם עשיר ומפנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה