יום שלישי, 8 במאי 2018

לחמניות שום ופרמזן מיוחדות לכבוד שבועות


איזה כיף, בשבוע הבא נחגוג את חג השבועות, חג הגבינות עתיר טעמים נפלאים ולכבוד החג אני מידי יום בוחנת מתכון חדש על מנת להפתיע את החבר'ה בשולחן החג.

הפעם אני בוחרת לפנק אתכם במתכון חלומי ללחמניות שום שטרם אכלתם.

מקור המתכון של קרין גורן (תוספת הגבינה שלי).

המצרכים:
1 קילו קמח כוסמין לבן (אני באופן אישי אוהבת את של הטחנות הגדולות)
1 שקית שמרית
1 שקית אבקת אפייה
2 כפות סוכר
30 גרם מלח (2 כפות)
2 וחצי כוסות מים (600 מ"ל)
מעט סולת לקימוח

פרוסות פרמזן דקיקות (אני גירדתי בקולפן)

לשמן-שום:
שמן זית
מעט אבקת שום
פטרוזיליה יבשה
שום גבישי לפיזור
מלח גס לפיזור
בזיליקום קצוץ

אופן ההכנה
שמים בקערה גדולה: קמח, שמרים, אבקת אפיה, סוכר, מלח ומים ולשים לקבלת בצק.
מעבירים את הבצק למשטח העבודה וממשיכים ללוש כ-5 דקות עד שהבצק חלק ואחיד. מניחים בקערה, משמנים בתרסיס שמן, מכסים בניילון נצמד ומניחים לתפיחה עד להכפלת הנפח.
מחממים תנור ל-190 מעלות.
מחלקים את הבצק ל-3 ומרדדים כל חלק על נייר אפייה מקומח בסולת למלבן בעובי 1 ס”מ (או מותחים בידיים). חותכים בגלגלת לחיתוך פיצה לאצבעות ומניחים באופן מרווח בתבנית מרופדת בנייר אפייה.
מערבבים שמן זית, אבקת שום ופטרוזיליה יבשה ומברישים בנדיבות את הבצק. מפזרים מעל שום גבישי ומלח גס , מעל להניח פרוסות גבינה ומכניסים לתנור עד שהאצבעות זהובות גם מלמטה.
מוציאים מהתנור, מברישים שוב בשמן המתובל ומגישים חם.



'הטחנות הגדולות של א"י' יוצאת בהשקה חגיגית לחג השבועות: 

קופסה מעוצבת חדשה לאחסון אריזת הקמח במראה חגיגי ואלגנטי במיוחד, וקמח כוסמין לבן באריזה מיוחדת ללא צורך בניפוי. 



לכבוד חג השבועות השיקה טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' (משנת 1921) קופסה חדשה לאחסון אריזת הקמח בעיצוב חגיגי ואלגנטי במיוחד. על הקופסה ברכה לחג שבועות שמח, מתכון נפלא לחג של עוגת גבינה-תפוז מקמח כוסמין לבן, וגם מידע על המאפיינים המיוחדים של קמח הכוסמין. 

כמו כן, השיקה הטחנה קמח כוסמין לבן באריזה מיוחדת ללא צורך בניפוי. הכוסמין הלבן, הנטחן מאנדוספרם הגרעין, הוא בעל ערכים תזונתיים גבוהים, מכיל אחוז חלבון גבוה, ויטמינים מקבוצה B ומינרלים. לכוסמין מדד גליקמי נמוך וטעמו עדין וייחודי. קמח הכוסמין נהדר להכנת מגוון סוגי מאפים – לחמים, עוגות, עוגיות, קרקרים, קרפים, פסטות ועוד. הוא מתאים לשימוש במקום קמח לבן בכל מתכון, ביחס המרה 1:1. הטחנה השיקה את הקמח באריזה מיוחדת ללא צורך בניפוי, לנוחות ולזמינות השימוש. הקמח נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפויו באריזה מבוקרת, בטכנולוגיה מיוחדת שמונעת התפתחות חרקים. האריזה המיוחדת חוסכת זמן וטרחה הכרוכים בניפוי קמח.



מחיר קופסה חגיגית: 18 ₪. מחיר קמח כוסמין לבן ללא צורך בניפוי: 14-10 ₪. 

מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ או להזמין במשלוח, דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות: בפייסבוק של הטחנות הגדולות ובטלפון – 867213704-.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה