יום שבת, 12 במאי 2018

פיצה מדהימה, טעימה, חמימה ונטולת גלוטן


יש לבן שלי חבר צליאקי, כל פעם שהוא מגיע אני שוברת את הראש מה להכין עבורו ארוחת ערב, יש לי תמיד לחמניות במקפיא שמורות עבורו אבל תמיד מחפשת גיוונים ואופציות חדשות, השבוע קיבלתי להתנסות אישית את הפיצה המדהימה של חברת Refresh אשר משווקת במיוחד לרגל חג השבועות פיצה מרגריטה ללא גלוטן עשירה בגבינה (אנו בחרנו להוסיף זיתים על מנת שהפיצה תהיה מעניינת יותר).





הפיצה מוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור בהכנה מהירה של כ-10 דקות (גוונו עם התוספות זה ישדרג אותה אף יותר)- תקשיבו זה להיט! שאר בני הבית שדגמו את הפיצה התלהבו ולא האמינו לי שמדובר במוצר ללא גלוטן.



חברת Refresh, יצרנית המוצרים ללא גלוטן, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, משיקה לרגל שבועות פיצה מרגריטה ללא גלוטן, בגרסה רגילה ובתוספת זיתים. פיצה באריזת 400 גרם, איכותית וטעימה במיוחד, עם 100% גבינה, המוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור בהכנה מהירה של כ- 10 דקות בלבד. הפיצה החדשה תשווק ברשתות המזון, בתי טבע ובמתחמי המוצרים ללא גלוטן ברחבי הארץ. 





פיצה מרגריטה ללא גלוטן של Refresh עשויה מ- 100% גבינת צהובה, רוטב עגבניות, סיבים תזונתיים וסידן. כבכל מוצריה שמה חברת Refresh דגש רב על איכות המוצר, דרך שימוש בחומרי גלם איכותיים ומקסימום יתרונות תזונתיים. 

חברת Refresh (נטורל קייקס לשעבר) פועלת משנת 2003 ונחשבת למובילה בתחום המוצרים ללא גלוטן. מפעל החברה שוכן בשדות נגב שליד נתיבות ומעסיק כ-50 עובדים. החברה פועלת מתוך מטרה להנגיש את המוצרים ללא גלוטן לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים הגונים.

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 26 שקלים לאריזת פיצה (400 גרם). 

כשר חלבי בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית. 

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה