יום רביעי, 16 במאי 2018

עוגיות טחינה מעולות


אומנם עוד רגע נחגוג את חג השבועות אבל הפעם בוחרת להביא לכם מתכון לעוגיות הכי טעימות שאכלתם- אצלי הן נחטפות עוד ביום האפייה, לא חשוב כמה אכין, הכל נזלל בהנאה מרובה.

אוהבת את ניחוח העוגיות המתנשא באוויר אשר נשאר בחלל הבית עוד שעות רבות.

אז קדימה, להפשיל שרוולים והצטרפו אלי :

המצרכים: 
1 כוס טחינה גולמית 
1 כוס סוכר (200 גר')
200 גר' חמאה מומסת
1/2 2 כוסות קמח תופח (350 גר')
פרוסות שקדים מולבנים של חברת מיה

אופן ההכנה:
מערבבים בקערה את הטחינה, סוכר וחמאה מומסת עד לקבלת קרם, מוסיפים את הקמח ומערבבים היטב לבצק רך.
יוצרים כדורים קטנים ומשטחים מעט בתבנית.
מעל מקשטים בפרוסת שקד מולבן.
אופים בתנור שחומם מראש ב-170 מעלות כ-20 דקות עד להזהבה קלה, מצננים מעט ומתענגים על כוס קפה ועוגיות נפלאות, רק זהירות לא לחסל את כל המגש.


אז כפי שציינתי מעלה השתמשתי בפרוסות שקדים מולבנים של חברת מיה אשרמשיקה בימים אלו לקראת שבועות  את "הסדרה הכחולה"- סדרת מוצרי אגוזים שונים ושקדים לאפייה ובישול, המתווספת לחטיבת האפייה של מיה, סדרת מוצרים וחומרי גלם לאפייה ובישול, המיועדים לשימוש בייתי ומקצועי. 

"הסדרה הכחולה" כוללת שקדים טחונים; מולבנים שלמים; שבבים ופרוסות; אגוזי מלך שלמים, טחונים וגרוסים; קשיו גרוס, בוטנים גרוסים; פיסטוק מקולף; פקאן שלם; פקאן מסוכר; צנוברים ועוד.. 

הסדרה הכחולה תכלול: אגוזי מלך טחונים, שקדים טחונים, שקדים מולבנים פרוסים ושקדים מולבנים.



סדרת מוצרי האפייה כוללת מעל 70 מוצרים בקטגוריות שונות- קונפיטורות, ריבות חלב, שקדים ואגוזים לאפייה, אבקות אפייה; ממרחים מתוקים ומלוחים ועוד. בין המוצרים הפופולריים ביותר ניתן למצוא: שוקולד ציפס אמיתי , קורנפלור, אבקת קקאו, פודינג מהיר הכנה בטעם וניל, ממרח חמאת בוטנים, חמוציות (שלמות, חתוכות), שקדים (פרוסים,שלמים, גרוסים ושבבים); ג'לטין טהור, סודה לשתייה, סוכר (דמררה, חום);סילאן, פרג, שומשום, סוכר וניל ועוד. 

מיה מובילה את תחום מוצרי האפייה בישראל ומחזיקה כשליש (!) מנתח השוק. מיה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים ובתחום מוצרי האפייה היא מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי. מיה יוזמת מבצעים עמוקים ומנגישה את המוצרים ללקוחותיה בתקופות החגים – כגון שבועות . 

95 אחוזים מתוך המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'... הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר - כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. 

חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. 

כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל מוצרי האפייה פרווה למעט ריבות החלב , מיוצרים ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד. 

אודות מיה 
החברה הוקמה בשמה המלא 'מיה תבליני החיים ירושלים בע"מ' בשנת 1982. שלושה שותפים: מויש וייסמן, ישראל גנזל והודי ורטהיימר, חברי-ילדות, הקימו מפעל קטנטן בגבעת שאול שבירושלים, כשברשותם מכונה אחת למילוי אבקות. הם החליטו לקרוא לחברה בשמה 'מיה' - ראשי תיבות של שמותיהם. החברה החלה את דרכה בייצור ומכירת אבקות אפייה ותבלינים, כאשר היא נושאת את דגל הכשרות המחמירה של הבד"צ העדה החרדית, שבימים ההם לא היה נפוץ במיוחד. במהלך השנים צברה מיה מוניטין חשוב בציבור החרדי. עם השנים נוספו שני חברי ילדות שמוליק ריבלין ועמי ורטהיימר שהפכו אף הם לשותפים. החברה התרחבה ומגוון מוצריה גדל. כתוצאה מכך נוספו מכונות חדשות ועובדים נוספים בעלי הכשרה. יכולות הייצור והשיווק גדלו והורגש הצורך במקום נוסף. בשנת 1998 עברה החברה לאזור התעשייה במישור אדומים, שם שוכנים כיום מפעלי היצור, מחסני ההפצה והנהלת החברה. בשנת 2010 שינתה החברה את שמה הרשמי ל 'מיה תעשיות מזון בע"מ' ובכך משקף שמה את המגוון הרחב של מוצריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה