יום ראשון, 20 במאי 2018

איפור לשבועות




איפור לשבועות 

כך תתאימי את האיפור לשמלת החג הלבנה 
באדיבות אמנית האיפור ובעלת הסטודיו והאקדמיה – שלי לאון 



גדלתי לצילה של אמי שמלבד שעות השינה כל שעות היממה הייתה מאופרת, שמה על נושא האיפור דגש רב והקפידה להסביר לנו לבנות הבית את חשיבות הנושא- אשה מאופרת זוהי אשה מטופחת אשר משדרת סדר, ניקיון ויוקרה- אלו הן היו מילותיה לכל אורך השנים, מודה לאורך שנות צעירותי לא הקפדתי על נושא טיפוח הפנים ואיפור בפרט אולם ככל שאני מתבגרת (וממש עוד רגע נכנסת לעשור החמישי של חיי) שמה על כך דגש רב יותר.

"בחג שבועות ולא רק אנו עוטות על עצמנו את כל הלובן האפשרי – לובשות לבן, אוכלות אינסוף גבינות ולבן, ולמקפידות שבינינו – גם הופכות את ערב החג ללילה לבן. אז לפחות שהאיפור שלנו יהיה בצבעים חמים וזוהרים", אומרת אמנית האיפור ובעלת הסטודיו והאקדמיה שלי לאון ומנדבת מספר טיפים למי שמעוניינת להתאים את האיפור לשמלה הלבנה. 



הלוק לשבועות שלי הוא בצבעים חמים וזוהרים המקנה עור שזוף ומראה בריא. זהו איפור נקי שמדגיש את תווי הפנים וישלים את המראה עם שמלה לבנה וחגיגית. 

כדי ליצור את מראה האיפור אומרת שלי: 
- השתמשי במייק אפ בעל כיסוי בינוני-גבוה בעל גימור טבעי. 
- צלליות המתאימות לצבע העיניים. 
- קחי עיפרון שמנת בקו המים והגדילי את העין כדי לרענן את הלוק 
- לפני סיום השתמשי בברונזר לחיטוב וחימום הפנים שיעניק לך מראה שזוף תמיד ויותר זוהר 
- וכמובן השתמשי ב'שימר' בעצמות הלחיים למראה זוהר וגלאם. 


דוגמנית: נויה אורלי 
עיצוב שיער: אדווה שהם 
איפור: שלי לאון 


שלי לאון סטודיו ואקדמיה לאיפור 
שעות פתיחת הסטודיו והאקדמיה: 
א'-ה': 09:00-16:00, 18:00-21:00 
ו': 09:00-14:00 
כתובת: הרצל 102 ראשון לציון 
טלפונים: 050-5278080, 054-7881803 לפרטים נוספים באתר או בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה