יום רביעי, 2 במאי 2018

חטיפי בריאות בשלושה טעמים של חברת הרבלייף


חטיפי בריאות בשלושה טעמים של חברת הרבלייף 



בימים אלו בהם אני שומרת על תזונה נכונה ויורדת בצורה מבוקרת ואיכותית במשקל (ובעיקר בהיקפים) אני משתפת בהמון טיפים והמלצות, הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בחטיף המפנק והטעים מבית הרבלייף.

מידי יום בשעה 15.00 רגע לפני שאני יוצאת מהעבודה בדרכי הבייתה אני מכינה לי כוס קפה עם חטיף חלבונים בטעם וניל ושקדים- להיט , חטיף טעים, מפנק, שוקולדי וכיפי במיוחד.

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה חטיפי בריאות ב – 3 טעמים שונים, לשמירה על רמת אנרגיה גבוהה לאורך זמן וסיוע בשמירה על המשקל בעת ובעונה אחת. 

שלושת חטיפי החלבון של הרבלייף, כוללים טעמים שונים: חטיף בטעם וניל-שקדים, שוקולד בוטנים ולימון המצופים בשוקולד חלב. החטיפים מכילים שילוב מאוזן של חלבונים ופחמימות – המתפרקים לאט ובכך מסייעים לתחושת שובע לאורך זמן, בנוסף החלבון, מסייע בהכנת הגוף לפעילות גופנית. 

חטיפי החלבון של הרבלייף, מהווים ארוחת ביניים מוצלחת ומכילים כ-140 קלוריות, 10 גרם חלבון ופחות מ5% שומן. החטיפים מכילים גם סוכרים ושוקולד, אך בעקבות הרכב החלבון, הם נספגים יותר לאט ואינם "מקפיצים" את רמות הסוכר בדם. 

החטיפים ארוזים בנפרד לצורך שמירה על הטריות ומוצעים בשלושה טעמים: וניל שקדים, שוקולד בוטנים ולימון. 

לדברי מיטל עזר - תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי לארוחות הביניים תפקיד מרכזי בתחושות השובע. ארוחת הביניים תורמת להורדת רמת הרעב לאורך היום, מפחיתות את צריכת הקלוריות בארוחות המרכזיות ומפחיתות רמות אינסולין והכולסטרול בדם ובכך בעצם מסייעות להפחתת החשק למתוקים, לירידה במשקל ולשמירה על משקל גוף תקין". 

לדבריה: "על מנת לאמץ הרגלי אכילה בריאים ונכונים, יש צורך להקשיב לגוף ולמנגנוני הרעב והשובע הפנימיים. בארוחות הביניים ישנה עדיפות לחלבונים, אשר ידועים בהשפעתם על רמות שובע לאורך זמן, כמו גם פחמימות המתפרקות לאט". 



חטיף חלבונים בטעם וניל שקדים ופצפוצי אורז בציפוי שוקולד חלב, חטיף חלבונים בטעם שוקולד בוטנים, קרמל ופיצפוצי אורז בציפוי שוקולד חלב,חטיף חלבונים בטעם לימון בציפוי שוקולד חלב.

מחיר מומלץ לצרכן: 107 ₪ לאריזה של 14 חטיפים. 

מומלץ לצרוך חטיף אחד עד שני חטיפים ביום כחטיף בריא. 

חטיפי החלבון כשרים בהשגחת הרב יוסף טעסלער. 


ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 בדוא"ל: israeldr@herbalife.com

באתר החברה: http://herbalife.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה