יום רביעי, 23 במאי 2018

אתי דוידוב- טיפול לגוף ולנפש



בתקופה האחרונה אני מרגישה שאינני בקו הבריאות, יותר ויותר סובלת מכאבי ראש, סובלת מעט מעייפות (בכל זאת לא ישנה בלילות בגלל כאבי הראש) וחולשה כללית, מאחר ובתקופה האחרונה אני חיה אורח חיים בריא יותר שכולל אכילה נכונה ומבוקרת, ספורט ושתיה מרובה החלטתי ללכת גם לתחום הרפואה האלטרנטיבית על מנת לגרום לגופי להרגיש ולהראות טוב יותר. 

הפעם בחרתי לבקר אצל אתי המקסימה – רפלקסולוגית מוסמכת אשר מחוללת פלאים (אל תצפו בטיפול אחד לפלאים אולם כמו כל דבר בחיים גם כאן זה בהחלט תהליך). 




רפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול רפואי אלטרנטיבי המשתמשת במעשה הפיזי של הפעלת לחץ בכפות רגליים, כפות ידיים או אוזניים באמצעות האגודל, אצבע מסוימת וטכניקות ידיים. 



את הטיפול מתחילים בשיחה קצרה אודות שגרת החיים, בעיות כלליות ועוד- אצל אתי ישנם 2 מסלולים לבחירה- האחד מסלול טיפולי בין כ-10 טיפולים (כמובן שניתן לבחור אם להפחית או להוסיף- מיד ארחיב) או טיפול אחד אשר הינו טיפול פינוק (כמו שאני קיבלתי). 

טיפול הפינוק הינו בן כ-60 דקות, אשר כפי שציינתי מעלה מתחילים בהסברים ושאלות כלליות. 

במהלך שעת הטיפול אתי אומנם עסקה בכף רגלי אך בהחלט יכולתי ולחוש אותה לאורך נקודות שונות בגופי, שעה שלמה בה התמסרתי לידיה של אתי והרגשתי בשלווה וברוגע הרובצים עלי, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע ואני כל כולי בתוך הטיפול- בהחלט שעת פינוק אמיתית. 

מחיר שעת טיפול פינוק הינו 200 ₪. 

המסלול הטיפולי הינו כאמור כ-10 טיפולים והינו לטיפול בבעיות נקודתיות כגון: פוריות, כאבי ראש, כאבי בטן ועוד. 

הטיפול הראשוני בן כ-90 דקות, בו עונים על שאלון, מקבלים פרטים אודות הטיפול, אתי שואלת ובודקת ומעלה סוגיות הקשורות לטיפול, לאחריו מתחיל הטיפול עצמו. 

כל טיפול מעבר לטיפול הראשון הינו בן 60 דקות. 

עלות הטיפול הראשוני הינו 350 ₪ ולאחר מכן כל טיפול במחיר של 200 ₪. 



חברים אני הגעתי לאתי עייפה, כואבת ובעיקר תשושה, יצאתי עם תובנות, עם אנרגיה מחודשת והיום כיומיים לאחר הטיפול יכולה להעיד על עצמי שחזרתי לישון טוב בלילה וכאבי הראש פחתו (אפילו אם במעט אבל כפי שציינתי מעלה זהו תהליך). 

אז אם גם אתם רוצים לעשות טוב לגופכם ממליצה בחום לבקר אצל אתי ולהעניק לגופכם את הטוב ביותר. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה