יום ראשון, 20 במאי 2018

באתי בגלל הרוזלך נשארתי בגלל האוכל- קפה לנדוור ראשון לציון

מי לא יודע מה זה רוזלך? מניחה שאין כאלו בקהל, רוזלך אלו הן ה-ע-ו-ג-י-ו-ת הטעימות ביותר שיש לרשת לנדוור , יש אין ספור חיקויים בשוק, יש את אלו שמכינים ללא הרף בבית אבל המקורי זה של רשת בתי הקפה המצויינת לנדוור.

כבר מספר ימים מתחשק לי לצאת לדייט עם הזוגי ומנגד כבר המון זמן מתחשק לי רוזלך על כן החלטתי לשלב בין השניים והשבוע יצאנו לדייט זוגי, רומנטי, מפנק ואיכותי בקפה לנדוור השוכן בגן העיר בראשון לציון.



המקום ממוקם בגן העיר בבניין עתיק ויפיפה אשר עבר שימור, המסעדה רחבת ידיים וכבר שנכנסים חשים באנרגיות ובוויב החיובי,  ניתן לשבת בחלל הפנימי ו/או החיצוני ולהתענג על המטעמים הנפלאים, השירות מוקפד ואיכותי מאוד, צוות מלצרים רחב והאוכל טעים, טרי ומגוון.




למנות פתיחה בחרנו בכרובית פריכה- על סלסת עגבניות וטחינה- מנה פשוטה ולא מתיימרת, טעימה וחמימה:



חציל קלוי בטחינה- בתוספת שומשום, שמן זית ובצל ירוק. מוגש עם לחם לוהט מתנור לבנים, לבחירה חיטה לבנה או דגנים (אנחנו בחרנו בלחם דגנים)- מנה טעימה, חציל שמנמן בעל ניחוח וטעם מעושן מוגש חם - טעים במיוחד:




אצבעות חלומי פריכות- מוגשות עם איולי פסטו ואיולי צ'יפוטלה (פיקנטי)- הזוגי שחובב גבינת חלומי על כל צורתיה התענג על המנה:




בהמלצתה של המלצרית החביבה בחרנו למנות עיקריות:

סינייה קבב- קבבונים, חציל, עגבניה ובצל סגול קלויים על הגריל, טחינה, גרגרי חומוס ופטרוזיליה, מוגשים על פוקצ'ה חמה מתנור לבנים, בתוספת סלט קצוץ- מנה גדולה (שלדעתי בהחלט מתאימה גם לזוג)- מוגשת על מצע של פוקצ'ה חמימה אשר סופחת לתוכה את כל הטעמים הנפלאים של הירקות והבשר- מנה מצויינת:







פרגית- סטייק פרגית ברוטב טריאקי – מוגש עם סלט ירוק ותוספת לבחירה- סטייק הפרגית היה נימוח, טרי וטעים במיוחד, טעם הטריאקי לא משתלט על המנה, אני בחרתי בתוספת מצויינת- תוספת ירוקה- תרד, ברוקולי ושעועית ירוקה עדינה- שילוב מנצח ונפלא- אחת המנות הטובות שדגמתי לאחרונה- ממליצה בחום:




וכפי שסיפרתי בתחילת הפוסט הגענו בעקבות הרוזלך ועל כן מנת הסיום הייתה רוזלך- בצק פריך בתנור לבנים במילוי עשיר של שוקולד נוטלה- צריך להמתין למנה הזו כ-15-20 דקות אך שווה כל ביס, המנה גדולה מאוד (ובהחלט מתאימה למספר סועדים), שלמות זה כאן:






לכו, בקרו ותהנו, ממליצה בחום.

הכרמל 22, ראשון לציון

טלפון – 03-8055555

ראשון עד שבת 7:00 עד 23:00




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה