יום חמישי, 27 ביוני 2019

חברת שורש מציגה: קולקציית סנדלי נשים אופנתית ונוחה ל 2019-הצהרה אופנתית שיקית ע"פ מיטב בתי האופנה בעולם



חברת שורש מציגה: קולקציית סנדלי נשים אופנתית ונוחה ל 2019-הצהרה אופנתית שיקית ע"פ מיטב בתי האופנה בעולם 



בכורתי מתגייסת עוד כחודש, סל הדמעות כבר התחיל להתמלא, ממש קשה לי רעיון הפרידה, על אחת כמה וכמה שהיא יוצאת למסלול קרבי אשר כולל טירונות ארוכה ושירות ארוך מהרגיל (כמו של גברים), לאט לאט אני מתחילה להכין לה את כל הציוד האישי, פריטים אישיים עם פינוקים מהבית, דברים פרקטיים לתנאי שטח, פרטי לבוש והנעלה ועוד ועוד.

אני זוכרת מימי שירותה הצבאי של בכורתי דבר אחד שבלט במיוחד ואלו הם הקבקבים שהיא כל הזמן רצתה שארכוש לה וזאת בעיקר בשל העובדה שברחצה ובשיטוט באוהל היא הייתה חייבת נעל נוחה וגמישה לתנאי מים ואבק.

הפעם החלטתי לפנק את הנסיכה בסנדלי שורש שיהיו לה נוחות במיוחד הן לתנאי השטח בהם היא תהיה והן לרחצה באמבטיה, אין לי ספק כי אלה הולכים לככב ובגדול בשירותה הצבאי.


שורש, יצרנית ציוד הטיולים המקומית והמובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים, משיקה קולקצייית סנדלי נשים אופנתית ונוחה בגזרה צרה לקיץ 2019. 



אם בעבר התרגלנו לראות את נעלי שורש במסלולים השונים ברחבי ארצנו הקטנטונת כיום ניתן לראות יותר ויותר גם ברחבי העיר ואף סנדלי המטיילים של שורש עלו למסלול חדש- מסלול התצוגה- אין ספק כי כבוד גדול הוא לנו! 

כך יוצא שבדומה לעונות קודמות, גם השנה מיטב בתי האופנה בעולם ממשיכים לשווק ולייצר דגמי סנדלים שמזכירים בצורתם את הדגמים האיקוניים של סנדלי שורש. דגם ספציפי של סנדלי שאנל (שמזכיר מאוד את דגם הגובי של שורש) אפילו הפך לבחירה המועדפת על איט גירלז ופאשיניסטות שונות ונחשב לפריט מאסט לעונת קיץ 2019. 

אז מעכשיו והלאה, אין יותר התלבטויות: הסנדלים של שורש הם לא רק הבחירה הכי נוחה וישראלית, אלא גם הצהרת אופנה שיקית. 

בקולקציית סנדלי הנשים החדשות של שורש ניתן למצוא שלושה דגמים חדשים: CARMEL כרמל, AVENUE אבניו ודגם ATACAMA אטקמה. 

סנדלי כרמל- סנדל אופטימלי לכל טיול או הליכה. דגם כרמל, עמיד ואיכותי וגם נראה טוב עם רצועות דקות, סוליה רכה ונוחה וייבוש מהיר מבלי לוותר על הנוחות והאופנתיות. אין מצב שהרגליים שלך יתעייפו לאורך היום. בין אם את בטיולבשטח או ביומיום עירוני. 

דגם כרמל מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -נוצות סגולות או רצועת אדווה בכחול, במידות 36 עד 42. מחיר- 349 ₪ 



סנדלי אטקמה- סנדלי הטיולים החדש של שורש מותאם לנשים במבנה, בצבעים ובחומרים. האטקמה מבוסס על דגם "גובי"-סנדל טיולים מקצועי, במבנה הסוליה עם תוספת של רצועה ותמיכה לאצבעות הרגלים. ככה יוצאים לטיול בסטייל. 

דגם אטקמה מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -חיצים אפור כחול, וסגול יין, במידות 36 עד 42. מחיר- 399 ₪ 



סנדלי אבניו לוקחים את השילוב שבין אופנה לטיולים למקום שטרם נראה בעיר. בדגם אבניו אין צורך להקריב את הלוק רק כדי שיהיה לך נוח. הסנדלים שיתאימו לך בול ויהיו גם יפים, גם נוחים וגם סופר איכותיים: סנדלי אבניו של שורש. 

כל החלקים בסנדל האבניו מתאפיינים באיכות הבלתי מתפשרת של שורש ויחד עם ממליצים בשורש שלא לצאת איתו למסלולי טיול אתגריים. במקום, קחי אותם איתך ליום קיצי ארוך, לטיול אורבני בחו"ל, או קחי אותם במוצ'ילה, במזוודה או בתרמיל כדי להתאוורר איתם בערב שאחרי יום ארוך של שטח. 

דגם אבניו, מגיע עם רצועות בשני צבעים - ורוד פודרה בשילוב לבן (מידות 32-42) וירוק זית בשילוב לבן (36-42).. מחיר- 399 ₪. 



ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores /


*חברת "שורש" ( 1989 ) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, מחנאות ותרמילאות בארץ ובעולם ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בחדשנותם ובטכנולוגיה ייחודית. 

"סנדלי שורש" הפכו מותג מוביל ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם, ביום העצמאות ה 70 למדינת ישראל נבחרו סנדלי שורש למקום הראשון בתחרות החדשנות הישראלית בקטגוריית מוצרי הצריכה ויופיעו בספר ההצלחות של משרד הכלכלה והתעשייה . מערכות המים המקצועיות מובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה ומערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם. 

שורש היא ספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (כגון: חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').החברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית. החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה כ- 250 עובדים. 


אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה