יום שני, 17 ביוני 2019

חב' Yale בשיתוף חב' Travel Sentry משווקים מנעול מיוחד למזוודות :




חב' Yale בשיתוף חב' Travel Sentry משווקים מנעול מיוחד למזוודות



עוד חודש וקצת הנסיכה שלי מתגייסת לשירות קרבי- "שירות משמעותי" לדבריה, הנושא קשה לי מידי, עובדת על עצמי לא אחת ועל כן בתקופה האחרונה מתחילה להתעסק ולהעסיק את עצמי עם רכישות עבורה.

אז מזוודה חדשה רכשנו לזה כמובן ייצטרף מנעול איכותי , בקרוב אצא לרכישות של ייתרת הציוד האישי.

המנעול בו התחדשנו הינו מנעול עם חותמת ''היהלום האדום'' המאושר ע''י רשויות שדות התעופה בעולם שמאפשר לאנשי הבטחון בשדות התעופה השונים לפתוח את המנעול לבדיקת המטען מבלי צורך לפרוץ את המנעול ומעניקים שקט נפשי לבעלי המזוודות. 

חב' Yale מהמותגים הבינלאומיים הותיקים ביותר בעולם בתעשיית המנעולים בשיתוף חב' Travel Sentry משווקים בימים אלו מנעול למזוודות שיכול להעניק שקט נפשי לבעלי מזוודות. 

מנעול הנסיעות של Yale הינו עם חותמת ''היהלום האדום'' – מנעול בעל חותמת זו מאושר ע''י תקנות רשויות שדות התעופה בעולם (תקן TSA) ובמידה ואנשי ביטחון או הבודקים בשדות התעופה רוצים לבדוק את תכולת המזוודה יש להם אמצעים מיוחדים לפתיחת המנעול מבלי צורך לפרוץ את המנעול, לחתוך את המנעול ולעיתים אף לגרום נזק למזוודה. 

מנעול נסיעות תקן TSA משווק בסניפי ''Yale אקספרס'', בחנויות עשה זאת בעצמך ובחנויות מטיילים. 

המחיר לצרכן – החל מ- 49 ש''ח. 

המותג Yale® הינו אחד המותגים הבינלאומיים הוותיקים ביותר בעולם והשם הידוע ביותר בתעשיית המנעולים. 

המותג החל כעסק משפחתי בארצות הברית והתפתח על ידי ייל הבן שהתנסה עם מנעול המבוסס על עיקרון המכניזם בו נעשה שימוש עוד במצריים העתיקה, 4,000 שנים קודם לכן. לבסוף, לאחר רישומי פטנטים נוספים בין השנים 1861 ל- 1865, הצליח ייל הבן לפתח את המצאתו החשובה ביותר – הצילינדר. 

במאה העשרים המוקדמות, החברה התרחבה ברחבי העולם והעסיקה יותר מ -12,000 אנשים. 

באוגוסט 2000 נרכשה חברה Yale® ע"י קבוצת ASSA ABLOY ומאז הפכה למובילה עולמית בפתרונות נעילה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה