יום שני, 3 ביוני 2019

חברת התרופות "כצט" (CTS) מציגה את תחליב הסבון הטיפולי לקטופיל

הגוזלים שלי עזבו את הקן , פרשו כנפים ועפו...

כך אני ממש מרגישה בימים אלה בהם בכורתי עזבה את הבית ולראשונה בחייה עברה לדירה שכורה, בין שלל הנדוניה שקיבלה חיכה לה גם מארז שלם של תרופות/משחות/ תכשירים וכו' המתאימים בעיקר לעורה העדין והפצוע- כילדה שסובלת מאסטמה של העור אנו מקפידים מאוד על כל מה שמגיע במגע עם גופה.

ממש רגע לפני שעזבה את הבית קיבלנו משלוח מפנק של חברת כצט המשיקה את תחליב הסבון הטיפולי לקטופיל, היחידה בעל רמת חומציות 3.5 PH , ייחודי לטיפול בתפרחת חיתולים ובעור עדין, יבש ומגורה (ולא רק, הוא עוזר מאודד לטיפול בשפשפות ובכיוויות קור) בזכות כל אלו שימוש תדיר במוצר יעניק שמירה על המעטפת החיצונית של העור ויעניק הגנה מירבית מפני זיהומים ודלקות עור.

כבר מספר חודשים ילדי הסובלים מאסתמה של העור משתמשים באופן תדיר במוצרים ויכולה להעיד כי יש שיפור משמעותי במרקם העור, בתחושת הגרד, ביובש ואף בגירוי- מוצר מעולה לשמירה והגנה על העור.




אחת מדלקות העור הנפוצה ביותר בקרב תינוקות היא תפרחת חיתולים, שהינה תופעה המתבטאת באודם ופצעונים על העור באזורים המכוסים בחיתול, כמו העכוז, המפשעות, הירכיים והבטן התחתונה. באזורים אלו רמת ה- pH (חומציות) גבוהה ועשויה להחליש את ההגנה הטבעית של העור ולהוביל להתפתחות פטריות וחיידקים. 

בנוסף לרמת החומציות המומלצת, התחליב מציע יתרונות בולטים נוספים לעור, וזאת בעקבות רכיבי החלב עליהם מבוסס: 
חומצה לקטית: מהווה כ- 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור ומופרשת בגוף בזמן פעילות שרירים מואצת ובכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים ומחזקת את התנגדות העור לחיידקים, פטריות ונגיפים. 

Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה כגון ויטמינים, חלבונים, סוכרים, מינרלים וויטמינים, ומשום כך משפר ומחדש את מראה העור. 

Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ובכך שומר על הלחות והאלסטיות של העור. 

את סדרת לקטופיל, הכוללת גם קרם גוף, קרם ידיים, שמפו, מרכך ומוס לפנים, ניתן להשיג בבתי המרקחת ובמחלקות הטבע ברשתות הפארם. 




חברת התרופות "כצט" (cts) הוקמה בשנת 1921 ומנוהלת כיום על ידי גב' סיגל פירסט. 
חזון החברה, הייעוד הארגוני וערכיה דוגלים בהיותה חברה מפתחת, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים בהקשר רחב של בריאות, התפתחות וצמיחה בתחומים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים. הקבוצה פועלת בשלושה תחומים: פארמה, וטרינריה ובתחום החקלאי. פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי; ייצור ושיווק של מוצרים מקצועיים לחקלאות; וייצור, ייבוא והפצה של מוצרי מזון לבעלי חיים. בנוסף החברה מייצרת ומשווקת עשרות תכשירים תחת מותגים מקוריים מוכרים, דוגמת פמינה, לקטופיל, טיפטיפות ואחרים. פרטים ומידע נוסף אודות החברה ומוצריה באתר האינטרנט: www.cts.co.il

תגובה 1:

  1. כתבה מצויינת. מי שמעוניין יכול לרכוש כאן את כל מוצרי סידרת לקטופיל במחירים משתלמים: https://pharmaplus.co.il/shopby/לקטופיל

    השבמחק