יום שלישי, 25 ביוני 2019

על "סיליצאה בכמוסות" כבר שמעת?



על "סיליצאה בכמוסות" כבר שמעת? יופי השיער, הציפורניים והעור- מתחיל מבפנים... 



בתקופה האחרונה שוב יש לי נשירה מטורפת, ממש על גבול הבלתי סביר ואפשרי, בכל פינה ופינה שאני נמצאת אני מותירה אחרי שובל של שיערות.

ממש לאחרונה שמעתי על כמוסות הסיליצאה והחלטתי שאני חייבת להתחיל ליטול, חייבת לעזור לגופי לקבל את מה שחסר לו.

מי שכמוני לא הכיר את הכמוסות אז חשוב שתדעו מדובר בכמוסות צורן דו חמצני - הצורן הקרוי גם סיליקה (SiO2) הינו המינרל השכיח ביותר על פני האדמה השני לאחר החמצן.

מינרל זה חיוני לתפקוד מערכות הגוף השונות והבטחת תחזוקתן: מעודד חילוף חומרים ויצירה מחודשת של תאים, מעכב תהליך הזדקנות, משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות חיבור. 

מחקרים מעידים שלמינרל זה גם חוזקות בתחום האסתטיקה - כמשפיע על גמישות ומוצקות העור ותומך ביכולת שיקום התאים. מחזק את שורש השערה ותומך במראה שיער בריא יותר ושומר על מבנה וחוזק הציפורניים- בשל כך אני יותר מממליצה לכל אישה באשר היא ובכל גיל ליטול את הכמוסות - ובעיקר לנשים מבוגרות הלוא ידוע כי הקושי עימו אנו מתמודדים, הינו הירידה ההדרגתית ביכולת הגוף לספוג את מינרל הצורן עם הגיל - מינרל שהשפעתו נגזרת מכמותו היחסית בגוף. 

במחקר שנערך באוניברסיטת המבורג - גרמניה, הוכיח כי שימוש קבוע בצורן בזמינות גבוהה לגוף, סייע בעלייה משמעותית בעובי השיער בסך 8% אחרי 3 חודשים ו 13%-אחרי 6 חודשים. 

למטרה זו פיתחה חברת הובנר הגרמנית, את "סיליציאה" בכמוסות, קלות לבליעה ונוחות לנשיאה בתיק או בארנק, במינון קבוע וספיגה גבוהה, המשווקת בישראל על ידי מורז צמחי מרפא. 

סיליצאה - הינו תוסף תזונה טבעי בכמוסות, על בסיס מינרל צורן טהור, הנספג פי 4 יותר מכל מוצר דומה אחר ומעניק מענה מוכח לבעיית הספיגה של המינרל בגוף. 

את התוסף סיליצאה ניתן להשיג בכמוסות או בג'ל, ברשתות הפארם, טבע ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ. התוסף ללא חומרים משמרים. המחיר ל-30 כמוסות במינון לחודש ימים במחיר של 83.9 ש"ח. מחיר 90 כמוסות במינון לשלושה חודשי שימוש רצופים הוא 199.9 ש"ח. המוצר בהכשר חתם סופר, פרווה. לאחר הפתיחה מומלץ לשמור במקום יבש וקריר. 

הכתוב אינו המלצה, יש להתייעץ עם איש מקצוע בכל נטילת תוסף תזונה. 


רוצה ללמוד עוד- www.silicea.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה