יום חמישי, 20 ביוני 2019

סינדרלה כל השנה עם נעלי לאפייט

במשך שנים רבות לא הבנתי את הצורך והכמיהה של נשים רבות בעוד ועוד זוגות נעליים, מבחינתי אם היו לי 3-4 זוגות בארון הנעליים הייתי מרוצה אולם בשנים האחרונות כמיהתי לנעליים יפות ואיכותיות גובר משנה לשנה והפעם אני חייבת להמליץ לכן על נעליים איכותיות במיוחד מבית לאפייט.

הרשת הוקמה כבר אי שם בשלהי שנות הארבעים על ידי ויקטור בלס אשר פתח חנות קטנה ומטריפה בתל אביב, בימים אלו נהג להביא את הנעליים על חמור מביירות (אז פריז של המזרח התיכון), מאז ועד היום חלפו כבר 81 שנים להיווסדה של הרשת וכיום מונה כשבעה סניפים ומנוהלת על ידי דור ההמשך - היום בשונה מימים אלו הנעליים מיובאות מאיטליה.







שלומי בלס, 43, בעלי הרשת, הוא דור שלישי בענף. סבו מצד אביו פתח את החנות הראשונה, שאז קראו לה "נעלי בלס" בתל אביב בשנת 1938. אביו של שלומי בלס, רפי, נכנס בגיל צעיר לעבוד בחנות של אביו וכך גם אחיותיו. שלומי נכנס להנהלת החברה, כשסיים את לימודיו במינהל עסקים בשנת 1999. 






לדבריו של שלומי: "הייחוד שלנו הוא שאנו מביאים את הסחורה הכי טובה שקיימת בשוק הנעליים והתיקים מהעולם ומשתמשים בעורות הכי טובים שקיימים בשוק. אנו עובדים עם 40 ספקים שונים מרחבי העולם, כשכל ספק מתמחה בסוג נעל אחרת. אם אחד הספקים מתמחה במוקסינים בצורה הכי טובה שיש, אנו מביאים ממנו רק מוקסינים, כי אנחנו יודעים שהמוצר שלו הוא מנצח. יש לנו ספק לעקבים גבוהים ונוחים, ספק לנעליים מתוכשטות, שמשתמש באבנים הכי טובות שיש, כמו אבני סוורובסקי או קריסטלים. רבים מהיצרנים שלנו מייצרים למעצבים הכי גדולים בעולם כמו פראדה ולואי ויטון. המעצבים שלהם מגיעים למפעל, נותנים את הדגם ומייצרים באיכות הכי טוב ואת האיכות הזו, הכי טובה, אנחנו מביאים לישראל". 






כבר כשנכנסים לסניפי הרשת מבינים כי הגענו למקום אחר, הן מבחינת איכות, הן מבחינת מגוון, הן מבחינת היצע המידות ובין הדברים החשובים ביותר הן מבחינת שירות, כאן לא נמצא מוכרות חובבניות אלא נשים עם וותק, ניסיון וסובלנות אשר יעניקו לכל אחת ואחת מאיתנו שירות במקצועיות רבה.




"לאפייט" - Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים, מציינת בימים אלה, יום הולדת 81 שנה! 
בין הטרנדים אשר מככבים השנה:
  • טרנד הפרחוני עם הדפסים או עיטורים שונים
  • שפע דימויים מעולם החי והצומח
  • הדפסי טרופיקנה רעננים
  • צבעי הניאון הזרחניים
  • שילובי צבעים נועזים
  • פפיונים וקשרים מיוחדים
  • טרנד הנעליים השקופות המסתמנות כלהיט של הקיץ הקרוב.


עוד דבר שמאוד אהבתי ברשת זה קולקציית הסטים החדשה אשר מסתמנת כלהיט בקיץ הקרוב: תיק ונעל תואמים מעוצבים באותה דוגמה ומרקם. הסט מעניק "נגיעה מיוחדת" ושיק אופנתי ל-TOTAL LOOK הכללי, כאילו הרגע יצאת משדרת המעצבים במילאנו... ניתן לקנות כל פריט בנפרד, אך ביחד, כאמור, השלם גדול מסכום חלקיו. 




ניתן להשיג בסניפי הרשת:
תל אביב : גן העיר, אבן גבירול 71, טל' 5279036- 03 
רמת גן : קניון איילון, טל' 6199436– 03
כפר סבא : קניון בית יתיר, וייצמן 42, טל' 7450286 -09
ראשל"צ : קניון הזהב, טל' 03-9524987.
נתניה: קניון עיר ימים, טל' 09-7684007
קרית ביאליק: קריון, טל' 04-8742898
חיפה: מרכז פנורמה, שד' הנשיא 109, טל' 04-8101696

אתר: Lfyt.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה