יום ראשון, 16 ביוני 2019

רשת MINISO פותחת את הסניף השמיני בקניון הזהב שבראשון לציון



רשת MINISO פותחת את הסניף השמיני בקניון הזהב שבראשון לציון 
הסניף החדש יתפרש על שטח של כ - 180 מ"ר, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקלים 


"הגוזלים שלי עזבו את הקן, פרשו כנפיים ועפו"...

בימים אלו בכורתי עזבה את הבית ועברה לגור עם בן זוגה בדירתם השכורה, ההתרגשות בשיאה לצד הפחדים, החששות שמא לא יסתדרו והדאגה האין סופית שהיא לא איתי בכל רגע נתון, נראה כי הנה הגיע הרגע והילדה בגרה.

בדיוק בתזמון מושלם ובראשון לציון נפתחה עוד חנות מרשת ענקית העיצוב היפנית MINISO , זוהי אחת הרשתות שאנחנו מאוד אוהבות ויצאנו לדרך לרכוש מבחר רחב של פריטים חדשים לבית.

אז כאמור ממש לאחרונה הרשת פתחה את החנות השמינית של הרשת בקניון הזהב, בהשקעה של כמיליון ₪. החנות פרושה על שטח של כ- 180 מ"ר, ומציעה מבחר גדול של מוצרים מעוצבים במגוון קטגוריות בהן: דיגיטל, עיצוב הבית, צעצועים, אקססוריז, טיפוח ובישום ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות קניון הזהב בראשון לציון יתחדשו מידי שבוע. 

בחודשיים הקרובים צפויות להיפתח 6 חנויות מיניסו ברחבי הארץ, כשעד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ- 18 חנויות. 



עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו גאים להשיק את החנות השמינית של מיניסו בארץ בקניון הזהב ראשון לציון, ולהביא את בשורת מיניסו לתושבי ראשל"צ והסביבה. בהמשך השנה תפתחנה חנויות נוספות אשר יציעו את חווית המותג מיניסו ברחבי הארץ". 







מיניסו: קולקציות מגוונות של מוצרים איכותיים בעיצוב יפני ובמחירים אטרקטיביים 

הרשת מקפידה על עקרונות מרכזיים בעיצוב המוצרים שלה בין היתר על איכות גבוהה, דגש על מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי ותמחור במחירים נוחים: כ – 80% מהמוצרים מחירם נע בין 5-20 ₪. עיצוב המוצרים הוא לפי אסטרטגיית העיצוב היפני ואת תהליך הפיתוח מבצעים צוותי עיצוב מובילים מכל רחבי העולם. בשנת 2018 זכתה הרשת בשורה של פרסי עיצוב בתחרויות הבינלאומיות Red Dot ו-iF. 







ב-MINISO מקפידים על עיצוב מוצרים ייחודי, בעל קווים פונקציונאליים ובמחיר משתלם. בשנת 2018, ארבעה מוצרים של מיניסו זכו בפרס העיצוב היוקרתי- RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד. 

אודות מיניסו ישראל: 

MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב מתעתדת למנות כ- 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של 200-300 מ"ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ; למיניסו ישראל שבעה סניפים נוספים: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון עזריאלי באר שבע, קניון גרנד עופר חיפה, קניון עופר רחובות, קניון מלחה בירושלים וביג קריות. 

אודות מיניסו העולמית: 

MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,500 חנויות ב- 82 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. 

מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה