יום שני, 17 ביוני 2019

חברת "ליב" תחל לשווק סדרת פירות יער אורגניים מוקפאים ואדממה אורגני מוקפא



חברת "ליב" תחל לשווק סדרת פירות יער אורגניים מוקפאים ואדממה אורגני מוקפא 


בחודשים האחרונים (למעלה משנה אם נדייק) אני שומרת על אורח חיים בריא, מקפידה על אכילה נכונה לצד ספורט יומיומי, צריכת חלבונים , הפחתה בקמח לבן, סוכרים ונתרן על כן מחפשת לעצמי תחליפי נשנוש ותוספות לשייקים שלי כל הזמן.

הפעם הגיע משלוח מפנק של תערובת פירות יער אורגניים אשר הצטרפו לשייק היומיומי ויצרו אצלי התלהבות יתרה, מלבד זאת האדממה - נשנוש כיפי, טעים ובעל ערך קלורי לא רב.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים של 100% פרי אורגני ללא הנדסה גנטית בהם פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני ותערובת פירות יער אורגניים. בנוסף משיקה החברה אדממה אורגני – 100% פולי סויה אורגניים • המוצרים ישווקו באריזות 300 גרם תחת מותג "ליב" ויימכרו לראשונה ברשת ניצת הדובדבן 



חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא לקטוז וללא גלוטן, נכנסת לראשונה בישראל לפעילות בתחום פירות היער המוקפאים. החברה משיקה סדרה חדשה של מוצרי פירות יער אורגניים מוקפאים, אשר אינם מהונדסים גנטית ומכילים סיבים תזונתיים. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים: פטל שחור אורגני מוקפא, פטל אדום אורגני מוקפא, תות שדה ותערובת פירות יער אורגנים מוקפאים. המוצרים מכילים -100% פרי אורגני ישווקו באריזות 300 גרם. בנוסף, תשיק החברה אדממה אורגני מוקפא – 100% פולי סויה אורגניים באריזת 400 גרם. המוצרים תחת מותג "ליב" ישווקו לראשונה ברשת ניצת הדובדבן. 



לדברי נאוה רוזנפלד, דיאטנית קלינית (באבוקדו'ס – חברה לקידום בריאות) ויועצת מקצועית לחברת ליב, למוצרים אורגנים נודעת חשיבות בגידולים חקלאיים, בעיקר של פירות וירקות. "תהליך הגידול האורגני, אשר מוגבל בשימוש בכימיקלים, מסייע להשגת מוצר איכותי יותר ומיטיב עם השמירה על איכות הסביבה. 

בנוסף, הקפאת המוצרים שומרת על ערכו התזונתי של הפרי. הליך ההקפאה 'עוצר את הזמן' ומאפשר שמירה על תכונות הפרי הטרי לזמן ממושך. בפירות מעודנים כגון פירות יער, אשר רגישים לכל שינוי קל של אקלים, ישנה חשיבות רבה להקפאת המוצר. ההקפאה מאפשרת ליהנות מהפירות ויתרונותיהם התזונתיים לאורך השנה כולה, ובכל מקום". 

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב": "אנו פועלים באופן מעמיק בשוק האורגני והטבעי ומדובר בהתפתחות טבעית בפעילותינו. סדרת פירות היער המוקפאת של ליב היא היחידה בישראל אשר נושאת תקן אורגני. פירות יער הינם פירות עונתיים ואינם זמינים בכל חודשי השנה. ביקשנו באמצעות הסדרה החדשה לתת מענה מבלי הצורך להתחשב בעונתיות, כך שניתן ליהנות מהפירות בכל עת, עם יתרונותיהם התזונתיים המובהקים". 

כשר פרווה בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר ובאישור הרבנות הראשית בישראל. 

מחיר השקה: פירות יער אורגניים מוקפאים 19.90 שקלים לאריזת 300 גרם; 



אדממה אורגני מוקפא 9.90 ₪ לאריזת 400 גרם. 



להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע הפרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה