יום שלישי, 4 ביוני 2019

חג השבועות בפתח ואני מפתיעה עם קריספיות וקליליות



מי שמכיר אותי יודע שכבר למעלה משנה אני שומרת על אורח חיים בריא, הפחתתי כמעט לחלוטין את צריכת הקמח הלבן, סוכרים ונתרן ומשתדלת מאוד לאכול ירקות, פירות, חלבונים ומוצרים עשירים בסיבים תזונתיים.



ממש רגע לפני חג שבועות העתיר בקלוריות ובשומנים אני רוצה להציג בפניכם את המוצר שהפתיע את כל בני ביתי, הן הקטנים והן הגדולים- "קריספיות" ו"קליליות" אשר משווקות על ידי חברת "דילייט" יצרנית תחליף הלחם.

אז בחג הקרוב אתם יכולים להנות מכל העולמות- להנות מגבינות נפלאות, ממטעמים נפלאים ואף לאכול את עוגת הגבינה וכל זאת מבלי לחשוש לכמות הקלוריות הבלתי נגמרת בערב הזה, תנשנשו את הכל לצד הקריספיות והקליליות אשר עתירות בטעמים נפלאים ובעלות ערך קלורי נמוך מאוד.




אמש ממש רגע לפני החג ערכנו "חזרה גנרלית" לצד גבינות ויין ואף לחברתי הטבעונית עשיתי "לאפה" שווארמה טבעונית עם טחינה וסלט על קריספית אשר קיבלה באהבה את כל הטעמים הנפלאים ואף התמסרה והתקפלה (אך לא נקרעה ונשברה), חברתי התענגה על כל ביס וביס ולא הייתה מאושרת ממני.





פריכיות "קריספיות" "וקליליות" המגיעות אלינו בכמה טעמים: חיטה מלאה, טבעי, בצל וזעתר, ומהוות תחליף טעים, בריא ודיאטטי ללחמניות, הפוקאצ'ות והבגטים המגרים והמשמינים. 

פריכיות "קריספיות" "וקליליות" מיוצרות ע"י דילייט 2005 בע"מ, החברה המובילה בישראל ליצור פריכיות בריאות מחיטה תפוחה. החברה, בבעלות רן לוי מייצרת בתהליך ייחודי פריכיות חיטה דיאטטיות איכותיות בעלות 19 קלוריות בלבד ליחידה, במגוון טעמים וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. 

להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות. 

מחיר החל מ – 12 שקלים 


לבירור נקודת המכירה הקרוב אליכם התקשרו למספר: 03-9042250 

לפרטים נוספים – כנסו לאתר החברה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה