יום שני, 24 ביוני 2019

רומן חדש מאת סופרת רבי המכר סנדרה הבה: עד שהגעת



רומן חדש מאת סופרת רבי המכר סנדרה הבה: 
עד שהגעת 



ישנם ספרים שאני שואלת את עצמי מה הייתי עושה אילולא אני הייתי הדמות עליה מסופר הסיפור? וכך גם בספר הנ"ל - טיאנה פוקס גדלה במשפחה מבוססת ואמידה מאוד, כל מה שרצתה תמיד הוגש לה על מגש של כסף. ילדותה היית המאושרת והיא סבבה סביב משפחה אוהבת, חמה, כסף, שמחה והנאה. היא גדלה וצמחה תחת כנפיו המגוננות של אביה, לתוך חברת הענק שבבעלות משפחתה כבר כמה דורות. 

לעומתה קודי היינס גדל במשפחה חסרת כול בגלל אכזריותו של הנרי פוקס, איל נדל"ן החולש על כל אזור החוף המזרחי של ארצות הברית. בשל כך קודי מקדיש את ימיו כדי להתמודד ראש בראש מול פוקס ולנקום את השפלתו של אביו. 

כשמיזם אדיר ממדים עומד על הפרק נאלצים טיאנה וקודי לשתף פעולה. הפרויקט יוצא לדרך וטיאנה, שרואה בו הזדמנות ליישר את ההדורים עם קודי, לא משערת שהוא רואה בכך הזדמנות אחרת - הזדמנות להשיב את כבודו של אביו ולרסק אחת ולתמיד את משפחת פוקס. בעיצומן של העבודות מגלה טיאנה את האמת על משפחתה ועל קשרי העבר הכואבים למשפחת היינס, ונאלצת להתמודד עם המחיר שהאמת הזו גובה ממנה. 

מה קורה כשאירועי העבר, שלא היה לך בהם כל חלק, רודפים אותך ותובעים ממך לשלם מחיר עבור הסודות של כולם? 

זהו ספר המבוסס על ייצר הנקמה, על המאבק היומיומי והרצון להתרומם מהמקום הנמוך ביותר, על אכזבות לצד שמחה ואהבה.אבל כידוע, בדרך להצלחה יש בחירות ולא תמיד הן קלות. לפעמים הבחירות והמעשים שלנו פוגעים ביקרים לנו מכול, ואנחנו רק יכולים לקוות שלא מאוחר מדי לתקן. 

ספריה הקודמים של סנדרה עשי שאזכור, עשי שאשכח ופיית' יצאו בהוצאת יהלומים, זכו להצלחה רבה וכיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים. 




הוצאת יהלומים 


להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה