יום חמישי, 20 ביוני 2019

טעם חדש, אקזוטי ומרענן בסדרת פריגת EXTRA



טעם חדש, אקזוטי ומרענן בסדרת פריגת EXTRA 
פריגת EXTRA בטעם פינקולדה (אננס-קוקוס) 



קיץ- חם בטירוף, כל מה שמחשק לנו זה משהו קר!! מרווה!! צונן!! בדיוק לשם כך אני כאן, על מנת לספר לכם על הטעם החדש וההורס של פריגת EXTRA- טעם פינקולדה (אננס וקוקוס).

אז בשעות הצהריים החמות הכנתי לי ולזוגי מעין קוקטייל (נטול אלכוהול) עם המשקה, המון קרח, מקל קינמון וייאלה להתענג:



המשקה החדש במהדורה מיוחדת מכיל 99% רכיבי פרי, ללא תוספות סוכר, ללא צבעים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים והשוס הבקבוק פחית לסגירה חוזרת.

פריגת, המתמחה בייצור מיצים איכותיים המכילים פרי טבעי, מציגה טעם חדש בסדרת המשקאות "פריגת EXTRA": פריגת EXTRA בטעם פינקולדה (אננס-קוקוס). הטעם החדש מפנק ועשיר ברכיבי פרי (99% רכיבי פרי), ומצטרף במהדורה מוגבלת למוצרים הקיימים בסדרה שכולם ללא תוספת סוכר, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים. 

פריגת EXTRA מחדשת את קטגוריית המיצים ומבוססת על מיצי פירות נפלאים במרקם טבעי, עשיר ומפנק וכוללת מגוון טעמים ובהם: אננס, מנגו ואננס-פסיפלורה, ללא תוספת סוכר. 
הסדרה מוצעת בבקבוק-פחית אישי ומעוצב המאפשר סגירה לשימוש חוזר. זהו פיתוח ראשון מסוגו בעולם ובלעדי לפריגת. 

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. 

ניתן להשיג את המשקאות מסדרת פריגת EXTRA בפחיות 420 מ"ל במקררים בנקודות המכירה כגון חנויות נוחות, פיצוציות, מזון מהיר, OTG וכן ברשתות השיווק ברחבי הארץ. 

לשתות קר! 

אודות "פריגת" 

"פריגת" המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות של איכות בלתי מתפשרת המיושמת בכל שלב ושלב: בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. 



הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וחדשנות המתמדת, הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה