יום שני, 3 ביוני 2019

רשת ביוטיקייר משיקה הקיץ – ספריי הגנה ענק !



רשת ביוטיקייר משיקה הקיץ – ספריי הגנה ענק ! 
מקדם הגנה מהשמש עם מרקם שקוף בעלSPF30 ! 



אל לנו לשכוח כי בימי הקיץ החמים השמש קופחת עלינו, גם כשנראה לנו כי אנו נמצאים במקום מוצל אנו חשופים לקרני השמש החמות על כן רצוי ואף חובה להשתמש במקדם הגנה .

רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס, משיקה ספריי שקוף להגנה מפני השמש SPF30 – ספריי מקדם הגנה משופר, בעל עמידות גבוהה במים הנספג בעור בקלות. 

תכשיר הגנה חדש עם מקדם הגנה 30 SPF לשימוש נוח וקליל בהתזה על הגוף וללא צורך במריחה. השימוש בתכשיר מעניק מראה טבעי ובריא לעור ומעניק הגנה מהשמש לכל סוגי העור גם בחשיפה מוגברת לאור השמש. מגן על העור מקרני UVB+UVA המזיקות לעור ומסייע במניעת נזקי העור. חשוב לציין כי התכשיר לא נוסה על בעלי חיים!

הוראות שימוש: יש לרסס בנדיבות על העור. להגנה על עור הפנים יש לרסס תחילה על כפות הידיים ואז למרוח על עור הפנים. יש להימנע ממגע בעיניים. יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. מומלץ לרסס פעמיים ברציפות כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם הגנה שתכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש .יש לרסס שכבה על הגוף כל שעתיים ומומלץ במקרים של הזעה כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת להתיז שכבה נוספת. 

מחיר: 17 ₪ בלבד. 


רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 25 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לפרטים אודות הסניף הקרוב ולרכישה אונליין-באתר: http://www.beautycare.co.il בטלפון : 0747-185-185

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה