יום רביעי, 12 ביוני 2019

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה את "ד"ר מיקרוב"



לעיתים אני יושבת עם הזוגי  ותוהה למי ישנה ילדות יפה יותר, לנו? או שמא לילדינו? לא אחת אני צופה בחיי היום יום של ילדינו ודי מתעצבת לראות איך הם מכורים למסכים, יכולים במשך שעות רבות בשעות היממה לצפות בטלויזיה, לשחק במחשב ו/או בנייד על כן אני נוטה לרכוש עבורם יותר ויותר ספרי קריאה ומשחקי חברה- זה אחד הדברים שחשובים לנו עד מאוד.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם במשחק מקסים ומיוחד "ד"ר מיקרוב" שהושק על ידי יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" .


משחק "ד"ר מיקרוב" הינו משחק המתאים לכל המשפחה (לילדים מגיל 7), מעודד חשיבה מהירה, מיקוד, תשומת לב ומוטוריקה עדינה- ישבנו לשחק אני, הזוגי ו-2 הבנים בני 13 ו-7 וחייבת לציין שההתלהבות הייתה רבה במיוחד.

מטרת המשחק :
האם תצליח לזהות? מהר! תפוס את הפינצטה ואת צלחת הפטרי ותתחיל לחקור. שים לב שעל הנסיוב להיות בצורה ובצבע שונים משל החיידקים! 

השחקן שהצליח להתאים בין החיידקים לנסיוב הנכון, עפ"י הוראות קלף משימת המחקר – זוכה בקלף. השחקן שהצליח לאסוף 5 קלפי מחקר – הוא המנצח. 

אתה לבורנט במעבדה, ומנסה להרשים את ד"ר מיקרוב ביכולותיך. כטכנאי מעבדה עליך לזהות במהירות האפשרית הן את המיקרוב (חיידק) שבקלף משימת המחקר – והן את הנסיוב שינטרל אותו. מהירותך תקבע אם ד"ר מיקרוב יצליח להשלים את האתגר המדעי מולו הוא מתמודד. 

מתאים ל- 2- 4 משתתפים. אפשר לשחק בכמה דרכים ושילובים, הכוללים גם וירוס סגול, אפשרות לחבל במחקר של היריב ועוד. 

המשחק מתאים מגיל 7 ומעלה ומומלץ בידי מרפאות בעיסוק אפילו לגילאים צעירים יותר ( 4 – 6), כדי לתרגל מוטוריקה עדינה באמצעות אחיזה בפינצטה (כך, ילדים צעירים מתרגלים אחיזה בעיפרון). 

המשחק מכיל: 49 מיקרובים (חיידקים) ; 54 קלפי מחקר ; 4 פינצטות ; 4 צלחות פטרי מחולקות ; 1 צלחת פטרי גדולה. 

מחיר:119.90 ש"ח. 

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים. 

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

*** 

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד). 

המשחקים, העומדים בדרישות התקן הישראלי, עשויים מחומרים עמידים, קשיחים ולא רעילים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה