יום רביעי, 5 ביוני 2019

עוגיות חמאה וריבה הטעימות ביותר שאכלתם


באמצע ההכנות הטרופות לחג השבועות קיבלתי הזמנה מבני הקטן, אמא בבקשה תכיני לי את עוגיות הריבה הטעימות שלך, לא יכולתי כמובן לסרב לו, מיד הפשלתי שרוולים, הבאתי את הריבות האיכותיות של מיה ויצאתי לדרך, הפעם צירפתי אותו להכנות ולא היה מאושר ממנו.



מצרכים
200 גרם חמאה רכה
1 שקית (100 גרם) אבקת סוכר
1 שקית סוכר וניל, קורט מלח
1/4 כוס חלב, אפשר בטעם וניל
300 גרם (2 כוסות +2 כפות מחוקות) קמח רגיל- במידה ואתם מעוניינים להכין לפסח בהחלט ניתן להשתמש בקמח תופח כשר לפסח
לפי הצורך: ריבה ואבקת סוכר


אופן ההכנה
1. שמים חמאה רכה בקערת המיקסר ומעבדים מעט עם וו הגיטרה, במהירות בינונית, עד שהיא "נמרחת" בקערה. מנפים מעל אבקת סוכר (100 גרם) ומעבדים למשחה חלקה. במידת הצורך מנקים עם מרית את דפנות הקערה ומעבדים עד שהתערובת אחידה.
2. מוסיפים חלב, סוכר וניל וקורט מלח ומעבדים עד שהחלב נבלע. במידת הצורך מנקים עם מרית את דפנות הקערה ומעבדים עד שהתערובת אחידה.
3. מנפים מעל את הקמח ומעבדים במהירות נמוכה רק עד שהוא נבלע ומתקבל בצק. הבצק רך מאוד ודביק, וזה בסדר. אחרי הקירור הוא יסתדר.
4. מרפדים צלחת שטוחה בניילון נצמד. מגרדים את הבצק מהקערה ושמים על הצלחת. משטחים לעיגול ועוטפים בשכבה נוספת של ניילון נצמד. מכניסים למקפיא ל-45 דקות ואז מעבירים למקרר ל-15 דקות נוספות.
5. מחממים תנור ל-175 מעלות ומרפדים תבניות תנור בנייר אפייה.
6. מניחים את הבצק, בלי הניילון, על משטח מקומח. מרדדים לעלה אחיד בעובי כ-1/2 ס"מ. אם הוא קר מדי וקשה לרידוד, נותנים לו כמה דקות מנוחה.
7. קורצים בצפיפות (כדי לנצל את שטח הבצק) צורות שונות עם החותכנים ובמחצית העוגיות קורצים חור קטן במרכז (כאמור, לא חובה). את השאריות אוספים לכדור, מרדדים וקורצים שוב, עד גמר הבצק. אם הבצק הפשיר בינתיים ונהיה דביק, מקמחים מעט את המשטח ואת המערוך.
8. מסדרים את העוגיות בתבנית (הן תופחות רק מעט). אופים 5-8 דקות, או עד שהעוגיות יציבות למגע- חשוב שיישארו בהירות, זהובות מעט בצדדים. כדאי להשגיח על התנור. מוציאים ומצננים לגמרי, כדי שלא יתפרקו בזמן ההרכבה.
9. מורחים בזהירות ריבה על העוגיות השלמות. מפדרים באבקת סוכר את העוגיות עם החור. מצמידים כל זוג עוגיות ומהדקים בעדינות. שומרים בקופסה אטומה.



"מעדן פרי- המתוק הבריא" 



'מיה תעשיות מזון' נכנסת לשוק מעדני הפרי ומשיקה סדרת מוצרים 100% פרי , ללא גלוטן ותוספת סוכר .

מיה תעשיות מזון מנגישה את שוק מעדן הפרי לציבור הישראלי ומשיקה סדרת מעדני פרי נפלאים ללא תוספת סוכר וללא גלוטן 

'מיה תעשיות מזון', משיקה לקראת שבועות חג ביכורי הפירות סדרת מעדני פרי חדשה המכילה 100% פרי ללא תוספת סוכר וצבעי מאכל. כל מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן. סדרת "מעדני פרי מיה", כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: מעדן פרי תות שדה; מעדן פרי משמש; מעדן פרי דובדבן; מעדן פרי אוכמניות. כל ארבעת המוצרים הינם ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל. 

קטגוריית "מעדן פרי" הינה על פי נתוני סטורנקסט הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הריבות בישראל הכולל ריבות, קונפיטורות ומעדן פרי בשנת 2018. נתח השוק של מעדני 100 אחוז פרי בארץ נאמד בכ-38 מיליון ₪ בשנה והינה הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק זה . שוק הריבות בישראל הכולל ריבות קונפיטורות ומעדני פרי מגלגל כ-67 מיליון ₪ בשנה. הטעם הנמכר ביותר בשוק הישראלי הוא תות. 

מעדני הפרי החדשים של מיה, מיוצרים על ידי Cima יצרנית הקונפיטורות ומעדני הפרי המובילה בבולגריה, ששמה לה במטרה לייצר מעדני פרי בטעם בייתי באיכות הגבוהה ביותר. לאחר שנים של פיתוח ותהליך רקיחה ייחודי, גם הקהל הישראלי ייחשף לסודות הטעם הטבעי של מעדני הפרי. 

טל שגיא סמנכ"ל מכירות מיה תעשיות מזון:" מיה תעשיות מזון שמחה להנגיש מוצר מעולה נוסף לצרכן הישראלי- מעדן פרי ללא תוספת סוכר המתווסף למוצרים הקיימים- ריבות וקונפיטורות. מיה תעשיות מזון שמה לה כיעד מרכזי להנגיש 

לציבור מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. כך עשינו מהפך בקטגוריית הקטניות עם 'סדרת הבריאות' שלנו ועם הסדרה "הטבעית" של הפירות היבשים". 

סדרת מעדני פרי מיה תעשיות מזון באריזות-200 גרם . כשרות-רבנות ראשית לישראל. מחיר 12.90 ₪ - 15.90 ₪. פרווה, מיוצר ונארז בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה