יום רביעי, 3 במרץ 2021

להיות חלקה עם LASER FITS


יששששששששששששששששששששש, זהו! כל מכוני היופי בשלב זה פתחו את שעריהם לטיפולים השונים. מיד כאשר שמעתי את הבשורה המשמחת יצאתי לדרכי שמחה ומאושרת לפגישה עם האחת והיחידה מאיה הבעלים המקסימה של רשת האסתטיקה המובילה LASER FITS- הרשת מתמחה בהסרת שיער בלייזר, העלמת סימני מתיחה, העלמת פיגמנטציה, מיצוק העור, העלמת צלוליטיס וקריותרפיה (סאונת קור). נכון להיום לרשת יש נכון להיום 2 סניפים הפרוסים בארצנו: נשר ובת ים (אך ממש בקרוב מתוכננים להפתח סניפים נוספים).





את מאיה הכרתי לפני מספר שנים עת הייתה מנכל"ית רשת להסרת שיער בלייזר. את אותה הרשת ניהלה ביד רמה ואני? אני פשוט התאהבתי בה. מדובר באישה מיוחדת ומקסימה, מלאת אנרגיות, קסם ונוכחות, אשת עסקים ממולחת, אם לארבעה ילדים ואת הכל עושה באהבה ונתינה אין סופית. מאיה היא בהחלט מסוג הנשים שראויות להערצה. את הרשת פתחה בשיא משבר הקורונה דבר שבהחלט מהווה אתגר לא פשוט, במיוחד לאור העובדה ששוב נסגר ושוב נפתח ושוב נסגר אבל מאיה מטבעה טיפוס מאוד סובלני וסבלני ולא הרימה ידיים. 

אז בצהרי יום בשבוע שעבר שמתי פעמי לעבר הסניף בבת ים (הסניף ממוקם בקניון בת ים בתוך חדר כושר אייקון), הסניף מעוצב בעיצוב יפיפיה ומוקפד, עם צוות בנות מקצועיות ואיכותיות אשר מעניקות טיפול מקצועי, אדיב וסובלני. כל אלו לצד מיכשור מהמתקדמים בעולם . עוד לפני שאמשיך אני חייבת לשתף אתכם כי להסיר שיער מכל הגוף זו הייתה משאלת לב שלי כבר שנים רבות אולם כמעט כל החברות שלי שעשו טיפולים כאלו ואחרים דיווחו כי גם לאחר אין ספור טיפולים לא הצליחו להתפטר מכל השיער המיותר בגוף ו/או לחילופין שנעשו להן נזקים וכיוות בעור. מי שמכיר אותי יודע שאני טיפוס די חששן ועל כן לא הסכמתי לעשות טיפולים אלו. עד אשר הכרתי את מאיה ונשבתי בקסמה ואין מאושרת ממני.





הכל כאן מאוד מסודר, מקבלים הודעה לנייד עם קביעת התור, יומיים לפני כן מקבלים תזכורת לנייד, מגיעים בזמן ובשעה הייעודה, נכנסים לטיפול ונהנים מאוד מהר מהתוצאות. המכון פתוח על פי התו הסגול וכלל הצוות שומר מאוד על הכללים. הטיפול קצר בזמן, אינו כואב (בחיי שהופתעתי), אינו מזיק או משאיר סימנים והכי הכי חשוב סופר יעיל!

אז חברים וחברות ממש רגע לפני שהקיץ מגיע פנו למאיה או לאחת מנציגות LASER FITS, קבעו לעצמכם סדרת טיפולים , מבטיחה לכם שאתם תברכו אותי כי LASER FITS זוהי רשת האסתטיקה הטובה שתמצאו בשוק.


כיצד פועלת טכנולוגיית הסרת השיער בלייזר?

האור הוא אנרגיה, ממש כמו החשמל, שהופכת לאנרגיית חום. מכשיר הסרת השיער בלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך שכבות העור. מכיוון שהאור מכוון לאורך גל, המתאים לפיגמנט (צבע) הנמצא בשורש השערה – קרן הלייזר נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך בעצם גורמת להרס השערה עצמה, וזאת על ידי ניצול אותה אנרגיית חום המחממת את שורש השערה עד להרס שלה, וכך נמנעת צמיחה מחודשת של השערה.


סניף נשר:
דרך בר יהודה 147 נשר מתחם הכושר ICON
סניף בת ים:
קניון יוספטל 92 בת ים מתחם הכושר ICON


טלפון:
5404*

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. למי שמעוניין למצוא קליניקה העוסקת בבהסרת שיער בלייזר עם המלצות ליד ביתו מוזמנת להכנס לאתר בימי המציג מגוון רחב של קחיניקות לבחירה

    השבמחק