יום שני, 12 בספטמבר 2022

מסעדת כלת הים ביפו

יש משהו בים שעושה לנו את זה- אוהבים לשמוע את רחש הגלים, להנות מבריזת הים ואם אפשרי לשלב עם זה יחד ארוחה טובה אין טוב מזה! אומנם מסעדת כלת הים קיימת כבר למעלה מארבעה עשורים אך אנחנו בעוונותינו הרבים לא הכרנו אותה. שמענו אין ספור המלצות , הוזמנו לבוא לבקר וקפצנו על ההזדמנות. כאשר מגיעים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון (שפע חניה במקום- בהחלט התחלה  טובה), בריזת הים, האווירה הקסומה , המקום רחב הידיים ומזמין - כל אלו יחדיו יוצרים התחלה מושלמת לארוחה שעוד רגע תתברר כנפלאה. 





עוד לפני שאמשיך ואספר לכם על הארוחה הנפלאה שלנו אני חייבת לשתף שהשירות במקום סופר מוקפד, כל מלצר/ית יעשו הכל על מנת שכל סועד וסועדת ירגישו בבית. המלצרים מאוד מקצועיים, מכירים את התפריט על בוריו.

אז מה היה לנו? ראשית פתחנו את הערב ב"פתיחת שולחן" עם המון סלטים טריים, רעננים ומפנקים, כולם ככולם טעימים ואיכותיים, בין הסלטים תמצאו: סלט טונה, סלט גזר חריף, סלט סלק, סלט פיטריות, סלט אבוקדו, מטבוחה, חצילים בטחינה, חצילים מבושלים, סלט חומוס ביתי טעיםםםםםם ועוד:






מטוגנים כגון: סיגרים, פסטלים וקובות- חםםם, טרי, טעים וכיפי:


למנה ראשונה חלקנו סביצ'ה דג ים- וואו!! אחת המנות הטובות שדגמנו- סביצ'ה מדג טרי, פרשי מאוד, עם המון ירק , צנוניות, ענבים ירוקים ואדומים, המון לימון ואהבה- מנה שכל ביס הינה חגיגת טעמים אמיתית לחיך, ממליצה בחום, אל תוותרו:




למנה עיקרית אני בחרתי בדג לברק- עשוי חצי טיגון חצי על הגריל- דג טרי, עסיסי ונימוח, וואו, איזה כיף לאכול דג סופר סופר טרי, מפנק ואיכותי, התמוגגתי מכל ביס וביס. מי שמכיר אותי יודע שאני דוגלת באגנד'ה שדגים אוכלים רק במסעדת דגים - כאן זה בדיוק המקום לכך!! אין ספק שההתמחות הגדולה שלהם במקום זה דגים איכותיים לצד בשרים איכותיים. מי שאחראי על התפריט בהחלט יודע את העבודה.




הזוגי מצידו בחר בנתח אנטריקוט, במשקל 300 גרם, נתח עסיסי, משוייש ועשוי במידת העשייה המדויקת, נתח סופר איכותי כזה שלא מבייש מסעדת בשרים מתמחה, אוהבי הבשר? אל תוותרו על הנתח. מספר ימים לאחר ביקורנו במקום הגיעו זוג חברים שלנו למסעדה וגם הוא התענג לו על הנתח העסיסי ושיבח אותו בקול תרועה:




הפעם ויתרנו על הקינוח מאחר ובמקום כלל הקינוחים הינם בחזקת חלבי. 

אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים אוכל איכותי,מסעדה מוקפדת עם שירות נפלא, רחש הגלים ובריזת הים זה המקום בעבורכם, הגיעו לכאן עם יקירכם/משפחתכם ותהנו בטירוף, כאן תקבלו חוויה כוללת נפלאה ואיכותית. רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!!  מילה שלי!! אגב, ניתן לעשות אירועים קטנים וגדולים במקום.

כלת הים

כתובת:
שתי אחיות 2, יפו

טלפון להזמנות:
054-428-1440







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה