יום ראשון, 11 בספטמבר 2022

חופשה רומנטית וקסומה במלון ibis styles ירושלים

7.9.1992 ייזכר לנצח כתאריך קסום ומיוחד, זהו התאריך בו אני ואישי הכרנו ומאז הוא ואני זה סיפור אהבה- 30 שנות זוגיות, 25.5 שנות נישואין, 4 ילדים והיד עוד נטויה. לרגל המאורע הפתעתי אותו ויצאנו לעיר הקודש לחגוג את המאורע בחופשה קצרה, זוגיות, רומנטית ומהנה. רק אני והוא בעיר הגדולה שאגב יש הרבה מאוד מה לעשות בה הן מבחינת האטרקציות השונות והן מבחינת הקולינריה השוקקת בעיר.

הפעם בחרנו ללון במלון ibis styles מרשת  מלונות Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים. בירושלים קיימים שני מלונות ibis - האחד ibis ירושלים מרכז העיר והשני ibis styles, שניהם נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' - מרכז העיר במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.




מלון :ibis styles שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים ובשישי בערב מוגשת במקום ארוחת ערב על בסיס דגים בחזקת חלבי.





החדרים מרווחים ונוחים מאוד- אנו שהינו בחדר סטנדרט .בכל חדר נמצא מיטת Sweet Bed by ibis כזו שתגרום לכם לשינה טובה ומתוקה, מיזוג אוויר, טלויזיה LCD בכבלים, אינטרנט אלחוטי חופשי, שולחן וכסא, ארונית, כספת, טלפון, מקלחת רחבה ומפנקת מאוד עם מוצרי טיפוח נעימים, מייבש שיער ועוד. פרט נוסף סופר חשוב החדר אטום לרעש ועם וילונות ההאפלה כך שתוכלו להנות משקט וחושך גם בשעות הבוקר המאוחרים עת הרחוב סואן והשמש קופחת.








ארוחת הבוקר מוגשת בקומה שמינית של המלון עם נוף עוצר נשימה, תפריט רחב ועשיר מאוד שכולל: מבחר רחב של סלטים וירקות, חמוצים, דגים מלוחים , מבחר רחב של גבינות רכות וקשות, ריבות מפנקות, דגני בוקר, מבחר רחב של לחמים, בייגלה, לחמניות , מאפים מלוחים ומתוקים , ביצים במספר אופציות הכנה, פשטידות, פיצות במגוון טעמים, פירות, עוגות ועוד ועוד פינוקים רבים- ארוחת בוקר סופר עשירה ומגוונת מאוד. נהננו מכל ביס וביס. 














אם גם אתם מחפשים את המלון הבא זה המקום בעבורכם- המחירים נוחים מאוד לכל כיס , השירות במקום מוקפד מאוד, שרירותי ואדיב, כל בקשה קטנה כגדולה נענית במהירות. המלון נקי ומצוחצח למשעי בדיוק כמו שאני אוהבת הן בחללים המשותפים והן בחדר.  המיקום סופר מרכזי וכיפי , במרחק של הליכה קצרה תוכלו להנות ממבחר אטרקציות של העיר, מתחת למלון מבחר מסעדות ובתי קפה, גלידריות ועוד חנויות . אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב. 

עוד רגע לפני שנסיים חייבת לציין דבר נוסף- מלונות ibis הינם המותג המוביל ברשת Accor הבינלאומית , מחמירים במיוחד ועומדים בתקני התו הירוק. במלונות מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. החדרים עוברים חיטוי נוסף כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית, הקפדה על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם, וברחבי המלון פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה. העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, זאת על מנת להבטיח לעמוד בנהלי הניקיון וההיגיינה המחמירים.

לפרטים והזמנות *9709 או www.ibis.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה