יום ראשון, 18 בספטמבר 2022

רשת עיראקי ממשיכה להתרחב והפעם מסעדת בשרים באיכות גבוהה שטרם הכרתם

את רשת עיראקי הכרתי כבר לפני מספר שנים עת הוזמנתי לאירוע השקת אתר האינטרנט של המותג, מאז עברו המון מים בנהר והרשת ממשיכה לגדול עוד ועוד. 
 
בני עיראקי או כפי שמכונה "העיראקי " הוקם לפני יותר משישים שנה ע"י אב המשפחה פאוזי עיראקי ז"ל כאיטליז קטן במרכז הכפר טירה. לרבות הימים הצטרפו איליו ארבעת בניו וביחד הקימו עסק רחב ידיים עם מגוון חנויות מקצועיות תחת המותג "עיראקי מקור הבשר ". בימים אלו מצטרפת חנות נוספת בחולון אשר מעליה נמצא את מסעדת הדגל המקומית אשר תציע לנו הסועדים נתחי בשר איכותיים וטריים מהקצבייה הממוקמת מטה, כל אלו לצד מגוון רחב של סלטים טריים ורעננים.

עוד לפני שאספר אודות המסעדה חייבת לציין שהקצבייה המקומית מדוגמת,מצוחצחת ומציעה מגוון רחב של בשרים איכותיים לצד מוצרים משלימים. אז כאמור המסעדה ממוקמת בקומה השנייה, מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפייפה בדיוק כמו שאני אוהבת. 

התפריט מציע מגוון רחב של בשרים איכותיים לצד סלטי הבית, כולם ככולם טריים, רעננים ומיוחדים- אגב, שימו לב למחירים הסופר נוחים.


אז התחלנו ב"פתיחת שולחן" עם מגוון רחב של סלטים איכותיים , טריים וטעימים במיוחד, ביניהם: סלט ירקות פרשי ורענן, חמוצים, זיתים טעימים במיוחד, סלט כרוב סגול, כרוב וגזר, מטבוחה, סלט עגבניות חריף במיוחד, חומוס קטיפתי וטעים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , כל אלו לצד פיתות חמות ורכות:

 




למנה עיקרית נתנו למלצר המקסים שלנו לבחור בעבורנו את המנה והוא בחר לנו מגש עמוס בכל טוב: קבב איכותי , מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. צלעות טלה נימוחות, שומניות וענוגות. נתח אנטריקוט משוייש, טרי ועשוי בדיוק במידת העשייה הנכונה. פרגית נימוחה ומתובלת במתינות- אלו הוגשו לצד עגבנייה ובצל צלויים על הגריל. חברים!! זאת פלטה מושלמת, עונג קרניבורי אמיתי, כלל הבשרים טריים, סופר איכותיים וטעימים. מי שאמון על הגריל בהחלט יודע את העבודה ומגיש את הבשרים ברמת הצלייה המדויקת- שלמות זה כאן!!
 






 קינחנו בתה ובצלחת בקלאוות מפנקת ועשירה בטעמים- בהחלט הסיום המרשים והמפנק לארוחה נפלאה שכזו:





כפי שאתם מבינים זאת הייתה ארוחה סופר מפנקת ואיכותית. מי שמבין ומעריך בשר איכותי חייב לבוא לבקר כאן. אתם עוד כאן? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אין לנו כלל ספק כי בקרוב מאוד נחזור למסעדה עם בני המשפחה ו/או חברים. אגב, אני גם חייבת לבקר בקצבייה, כל כך אהבתי את הניקיון, את השפע ואת המבחר שממש מכה על חטא שלא עשינו קנייה במעמד ביקור המסעדה.



כתובת:
הפלד 46, חולון

טלפון להזמנות:
073-3447000




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה