יום שישי, 9 בספטמבר 2022

מבצעי ראש השנה בקוויק



מבצעי ראש השנה בקוויק

מגוון מוצרי חג ב-10, 15, 20 או 30 שקלים




מבלי שנשים לב וממש עוד רגע ראש השנה כבר כאן. לרגל החג באתר קוויק שירות סופר אונליין ניתן למצוא כבר מעכשיו מגוון רחב של מבצעים מיוחדים ומשתלמים במיוחד לראש השנה, תחת הקונספט של מוצרי חג ב-10, 15, 20 ו-30 שקלים. את המוצרים ניתן לקבל במשלוח מהיום להיום עד הבית, גם בימי שישי, בעלות המשלוח הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים) או בחינם בהזמנה מעל 499 ₪, וגם באיסוף עצמי מבלי לצאת מהרכב, חינם בקנייה מעל 150 ₪. המבצעים בתוקף עד ה-25.9.22 או עד גמר המלאי.

אתם מכירים אותי כבר נכון? כשאני שומעת שיש מבצעים שווים אני מיד מתייצבת, בודקת, בוחנת ובמידה ואכן המבצע שווה אני משתפת אתכם קוראיי היקרים. הפעם אני חייבת לציין שהמבצעים שווים ממש בהשוואה למחירים שנמצאים בסופר בו אנו מבצעים את קניותינו כיום.




בין המוצרים שבמבצע: שישיית קולה או זירו 1.5 ליטר ב-30 ₪ במקום 49.90 ₪ לשישייה, דבש טהור מפרחי בר יד מרדכי 350 גרם 2 יחידות ב-30 ₪ במקום 19.90 ₪ ליחידה, תחתיות ארטישוק סנפרוסט 400 גרם 2 יחידות ב-30 ₪ במקום 22.90 ₪ ליחידה, מרק עוף אמיתי אסם 400 גרם 2 יחידות ב-20 ₪ במקום 19.90 ₪ ליחידה, מגוון משקאות קלים פריגת 1.5 ליטר 3 יחידות ב-20 ₪ במקום 9.90 ₪ ליחידה, שמן קנולה מילומור 1 ליטר 2 יחידות ב-15 ₪ במקום 10.90 ₪ ליחידה, בצק עלים מרודד מעדנות 1 ק"ג ב-15 ₪ במקום 21.90 ₪ ליחידה, פירורי לחם מוזהבים סוגת 200 גרם 5 יחידות ב-10 ₪ במקום 3.90 ₪ ליחידה, שמיניית מגבות נייר טאצ' ב-10 ₪ במקום 13.90 ₪ לשמינייה ועוד.




מעבר לעובדה שהמחירים באמת זולים והמבצעים ממש שווים , יש יתרון סופר נוח לזה שהקניות מתוזמנות להגיע בדיוק בזמן שאתם צריכים. כולנו יודעים כי בתקופת החגים התורים בסופר הם בלתי נסבלים כך שהעובדה שמישהו עומד בשבילי את התור, סוחב עד הבית הופכת לי את היום לקליל יותר ומפנה אותי לעסוק בדברים אחרים. 

לדברי דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של קוויק: "אנו יודעים כי לקראת החגים עלות הסל של הצרכן הממוצע עולה ולכן שמחים להעניק לקהל לקוחותינו הנחות משמעותיות על תמהיל המוצרים לחג. ההנחות מציעות חיסכון של עשרות עד מאות שקלים למשק הבית.

את המוצרים שבמבצע, כמו גם את יתר המוצרים שבאתר, ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום (בימים א'-ה' בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו' ובערבי חג בהזמנה עד השעה 10:00 ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר). המשלוח הוא בעלות הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים), או במשלוח חינם בהזמנה מעל 499 ₪. ללקוחות חדשים יש חודש משלוחים חינם בהזמנות מעל 250 ₪. כמו כן, קוויק מציעה שירות הזמנה באיסוף עצמי בתוך שעתיים ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה - החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בצ'אט אונליין באתר ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות.

קוויק סופר אונליין היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א (סימול: קוויק). בין בעלי מניותיה נמנים החברה המרכזית למשקאות, קבוצת סופר פארם וקבוצת יוניון. קוויק הוקמה בשנת 2017 והיא השחקנית השלישית בגודלה בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל. בחודש אוגוסט הקימה קוויק מיזם משותף ביחד עם קנות יינות ביתן השייכת לקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, המיזם המשותף מחזיק באתר האינרנט קוויק ובאתרי האינרנט ביתן אונליין ומגה אונליין. פלטפורמת המסחר המקוון הייחודית של קוויק, המבוססת על טכנולוגיה שפיתחה החברה, מאפשרת לה לפעול במודל ייחודי של מכירה ישירה לצרכן, ללא נכסים פיזיים או מלאי, אלא באמצעות התקשרות עם עשרות קמעונאים איכותיים הפזורים ברחבי הארץ. הצעת הערך הייחודית של קוויק לצרכן – שירות מהיר וזמין של אלפי מוצרים איכותיים – הניעה את צמיחת החברה בשנים האחרונות, תוך גידול של מאות אחוזים בהכנסותיה. קוויק מנהלת שרשרת אספקה מלאה, הכוללת הזמנת מוצרים, ליקוט ואריזה, גבייה ושילוח עד לבית הלקוח. https://quik.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה