יום שני, 19 בספטמבר 2022

מונדו- עולם שלם של טעמים

את הסופ"ש התחלנו בארוחת שחיתות מפנקת וטעימה במיוחד במסעדת מונדו- עולם שלם של טעמים מאיטליה שהוקמה לפני מספר חודשים על ידי נחום המקסים- איש חביב מלא ידע, מקצועיות , שמחת חיים ואדיבות. המסעדה שוכנת בכפר סבא, סניף קטן אך מלא בנוכחות, ניחוחות וטעמים.

רעיון המסעדה עלה במוחם של נחום ורעייתו כבר שנים אולם כאמור לפני מספר חודשים הנושא יצא לפועל. על הבצקים נחום שקד ועבד למעלה משנתיים עד שהגיע לטעמים אליהם רצה להגיע. המקצועיות של נחום ניכרת בכל פינה ופינה במקום, בכל ביס וביס ובכל שיח עימו. הטעמים נפלאים ומדוייקים מאוד, אנחנו ממש התאהבנו בפיצה הדקיקה , קריספית וטעימה שלו. 

אגב, מונדו זה למעשה עולם- מכאן הגיע שם המקום- אולם שלם של פיצות וטעמים מאיטליה.



אז מה היה לנו? בהתייעצות עם נחום החלטנו לקחת את המנות הבאות:

פיצה נורבגית- רוטב שמנת, גבינת מוצרלה, סלמון מעושן וארטישוק- כפי שסיפרתי מעלה בצק דקיק אך קריספי מאוד בשוליים, עם שילוב טעמים מדוייק ואיכותי. רוטב השמנת קטיפתי וטעים בטירוף, שילוב התוספות ברמה נדיבה מאוד - גם אנחנו המבוגרים וגם הילדים פשוט עפנו על הפיצה והיא חוסלה לה בשניות עוד בהיותה רותחת:





סלט קיסר- חסה, עגבניות שרי, ביצה קשה, סלמון מעושן, רוטב קיסר וקרוטונים- סלט פרשי ורענן מאוד. מי שמכיר אותי יודע שזה הסלט המועדף עלי, אכלתי אותו בהמון ורייאציות אולם עם סלמון מעולם לא אכלתי ו.. וואלה זה טעים. רוטב הקיסר הקטיפתי עטף ברכות את כלל המרכיבים ויצר ביס מדהים, הסלט מוגש עם לחם בית מדהיםםםםםםםםםםםם, אימל'ה , אחד המושלמים שאכלנו:






עוד הגיע לשולחננו - פסטה פנה ברוטב רוזה- עגבניות עם שמנת מתוקה- פסטה טעימה, לא מתיימרת אולם מאוד מאוזנת ומדוייקת בטעמי הרוטב, הוגש עם גבינת פרמזן מגורדת. חייבת לציין שמרוב שהמנה הייתה טעימה לבנים אפילו את הרוטב ניגבו בלחם הבית שהוגש עם הסלט:




הפעם דילגנו על הקינוח והאמת? מכים על חטא, ממש מבואסת שלא דגמנו את שלל הקינוחים שיש למקום להציע, אבל היי, אל דאגה, אנחנו עוד נחזור וממש בקרוב. חברים, אם אתם מתגוררים בסביבה (וסביבה אני מתכוונת לא רק כפר סבא, גם פתח תקווה הולך) אתם חייבים, פשוט חייבים לקפוץ לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!! 

קבלו הצצה לתפריט:


מונדו

כתובת:

משה שרת 24

כפר סבא

טלפון:

09-866-3113

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה