יום שני, 5 בספטמבר 2022

תאי צ'ו-אוכל תאילנדי אותנטי עם משלוח עד הבית

אנחנו מאוד אוהבים את המטבח התאילנדי ולא אחת אנחנו מתכננים את הטיול הבא שלנו בתאילנד. שבוע שעבר נסיכת הבית עברה ניתוח וידעתי מיד במה אפנק אותה לכשנחזור הביתה- באוכל האהוב עליה. על תאי צ'ו שמעתי אין ספור המלצות בעיקר בקבוצת "רעבים בפתח תקווה" והחלטתי לבצע הזמנה. 

תאי צ'ו הוקם על ידי צ'ו אשר נולדה בעיר טראט במזרח תאילנד. עלתה ארצה לפני כשנתיים ומאז מפנקת באוכל תאילנדי אמיתי אותנטי. רוב מרכיבי האוכל מיובאים מתאילנד מה שמקנה לנו את הטעם האמיתי והאקזוטי ממש כמו בתאילנד. כמו כן משתמשת במוצרי בשר, דגים ופירות ים איכותיים בלבד. כידוע האוכל התאילנדי יכול להיות מאוד חריף, אך לא בהכרח. ברוב המנות ניתנת האפשרות לבחור רמת חריפות 0-3 בסולם צ'ו.

ביצענו את ההזמנה מספר ימים לפני, תיאמנו יום ושעה. צ'ו מתגוררת בפתח תקווה וניתן להגיע לאסוף ממנה את האוכל (כמובן בהזמנה מראש) ו/או לחילופין להזמין משלוח עד הבית בתוספת תשלום של 10-25 (תלוי באיזור המגורים).

אז מה היה לנו?





מנה אסייתית קלאסית של כיסוני גיוזה עם עוף/שרימפס לבחירה. מגיע עם רוטב פונזו בצד. 5 יחידות- אנחנו באופן אישי בחרנו במילוי עוף. הגיוזה הייתה קריספית וטעימה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, המילוי מאוזן מאוד בטעמו העדין , נקבל כאן מילוי בשפע רב- מנה מצויינת:


קארי צהוב תאילנדי מעודן PAD PONG KAREE- רצועות עוף בקארי צהוב, ביצה, מעט חלב וירקות (גמבה, בצל, בצל ירוק, סלרי ושום) מגיע בתוספת של אורז תאילנדי מאודה- וואו, מנה מדהימה. אנחנו מאוד אוהבים קארי ומעולם לא טעמנו קארי צהוב. לדעתי הוא הרבה יותר עדין ומעודן בטעמו. המנה מצוינת ומפתיעה. כולנו התלקקנו בהנאה מרובה. המנה מגיעה עם אורז סופר טעים.



עוף מוקפץ עם קשיו STIR FRIED CHICKEN WITH CASHEW NUTS- קוביות עוף פריכות מוקפצות עם פלפלים אדומים, בצל, בצל ירוק ואגוזי קשיו על מצע של אורז תאילנדי מאודה. המנה הזו הייתה הכי טעימה שאכלנו עד היום. שילוב הטעמים מאוד מאוזן ומדויק, כל ביס שתטעמו תקבלו הפתעה אמיתית בחיך, וואו, התענגנו וחיש מהר המנה חוסלה לה:


שניצל בית ספר- שניצל על מקל מצופה בפנקו. הילדים מתים על זה. 4 שניצלים על מקל במנה (כ60 גרם לאחד)- טוב, באמת הילדים התעלפו על זה, רעיון נפלא לעודד את הקטנים לאכול שניצל והוא היה פשוט טעים, כזה שתרצו לאכול כל יום , כל היום אם להודות באמת:



אנחנו ממש נהננו מהארוחה ואין לי כלל ספק כי נחזור בקרוב להזמין שוב. ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! אתם עוד פה? אם גם אתם כמונו אוהבים אוכל מהמטבח התאילנדי זה המקום בעבורכם, עשו הזמנה עוד היום ותחשפו לטעמים מובחרים וטעימים במיוחד. 





טלפון להזמנות:
054-3550456

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה