יום חמישי, 15 בספטמבר 2022

נשים התפקדנה!! הצטרפו למסע שטח מאתגר מבית חברת פלטינום



טוב, מי שמכיר אותי יודע שאני לא הטיפוס האקסטרימי, לא הטיפוס שישן באוהלים ופחות מתחברת לשטח וכל מה שמשתמע בנושא. שבוע שעבר הוזמנתי לאירוע חגיגי ומאתגר במיוחד - השקת מסעות השטח והפעילויות האתגריות מבית חברת פלטינום- היפראקטיבית זהו שמו של אותו המסע. מודה ומתוודה בתחילה כאשר קיבלתי את אותה ההזמנה הרמתי גבה, מה לי ולטיולי שטח? טיול גיפים? אני? פחות!! כאשר שיתפתי את הזוגי הוא דחף אותי לאשר את ההזמנה ולצאת פעם אחת ולטעום ולו במעט את אותה החוויה שהוא מחובר אליה בטירוף.




עוד לפני שארחיב בדבר החוויה האישית חייבת לספר מעט אודות חברת פלטינום. החברה הוקמה כבר לפני כשלושה עשורים על ידי אורי שחף וכיום מארגנת מארגנת  טיולים ופעילויות אקסטרים כגון מסעות, ימי גיבוש ופעילויות מגוונות בארץ ובעשרות מדינות בחו"ל. המותג מפעיל בית ספר מוכר לרשויות למקצועות החבל כגון: טיפוס, גלישה וחילוץ , פארק חבלים ואומגות ואף מפעילה בית ספר לנהיגת שטח. בכל מסע וקורס נמצא את המדריכים והמדריכות מהשורה הראשונה שהוסמכו על ידי ועברו אין ספור הכשרות מקצועיות מתאימות. 

כאן למעשה מקבלים חבילה מלאה של תהליך ארוך ומקצועי. כאן לא תוכלו לצאת "פשוט" לטיול אלא תעברו ימי גיבוש והכשרה מקצועיים בהם תקבלו את כל הכלים הנכונים להתנהלות נכונה בשטח, הן עם הכלי והן עם תנאי מזג האוויר והקרקע- מקצועיות כבר אמרנו?  הכל מועבר באופן נעים, שלו ורגוע באווירה סופר חמה, מפרגנת ותומכת גם לנשים "מאתגרות" כמוני.

אורי שחף, מנכ"ל חברת פלטינום המארגנת את מסעות נשים חובקות עולם: "המסעות בארץ הם שלב חשוב בהכנה המיוחדת למסעות שלנו בעולם בראייה מקצועית ואחראית. נושא הבטיחות הוא נר לרגלינו ואנחנו משקיעים בכך חשיבה ומשאבים רבים על מנת שהחוויה של הנשים שעוברות את המסע תהיה הכי מדהימה שיכולה להיות עבורן". המסעות הבאים יתקיימו בירדן, מרוקו במסלול מפתיע, מרכז אסיה ואיסלנד.

אז כאמור בין פעילויות המסע- נהיגה ברכבי שטח, גלישת מצוקים, אומגה, טיפוס, לצד סדנאות מפתיעות, מפגשים עם תרבויות שונות ועוד. הקרבה לטבע, השיחות, הצחוקים והעזרה ההדדית, הם המצע שעליו יבנו קשרי אחווה וחברות אמיצה לכל החיים וזוהי המטרה הגדולה של המסעות אותם יובילו הנשים.

נשים חובקות עולם- מסע ישראלי מזריחות לשקיעות במרחבי הדרום: המסעות הראשונים של נשים חובקות עולם יתקיימו בין התאריכים 11-13 באוקטובר, שלישי- חמישי (חוה"מ סוכות)

ובין ה- 21-23 באוקטובר, שישי-ראשון. מדובר בשלושה ימים בהם הנשים תלמדנה נהיגת שטח נכונה, תצאנה לטיולים בין נופים מרהיבים, יחוו משימות אתגריות ומגבשות עם המון הפתעות.

מחיר המסע 4,350 ₪ למשתתפת בהרשמה מוקדמת עד לתאריך ה- 15 באוגוסט. המחיר כולל את כל הארוחות, ג'יפ לכל 4 נשים ודלק, תחנות פעילות אקסטרימיות, רכב מוביל והדרכה, רכב מלווה עם טכנאי ואנשי צוות, ציוד חילוץ וגרירה, מכשירי קשר, ציוד מלא ללינת שטח ועוד.

לפני המסעות ייערך יום מיונים מיוחד שבמהלכו הנשים יעברו חוויות ופעילויות שונות ויפגשו עם נשים חדשות במטרה לייצר התרשמות משותפת הן לנשים והן למארגני המסע, תוך היכרות רלוונטית למסע ויצירת התאמות קבוצתיות אשר יתרמו רבות למסע ולחוויה האישית של כל אחת. יום המיונים הראשון ייערך ב12.9 ביער בן שמן.

אז קצת על החוויה הפרטית שלי- הוזמנו ל"טעימת" יום הכנה למסע. התקבלנו בארוחת בוקר מפנקת, כל אחת קיבלה חולצה, התחלקנו לצוותים וכל 4 בנות קיבלו גי'פ , מעט הסברים אודות הנסיעה, אודות הרכב, תיבת ההילוכים, הוראות בטיחות וייאלה יצאנו לעבר השטח.


כאחת שמאוד מפחדת מהשטח יכולה להעיד מהחוויה האישית שלי ש"השד לא נורא כל כך" וכי אין לי ספק שאם אני הייתי מצטרפת למסע הארוך יחד עם אורי וצוותו כל החסמים והפחדים שלי היו נעלמים מאחר ואורי וצוותו נותנים את ההרגשה הכי טובה לכל אחד ואחת. כאן כל אחת מקבלת את כל הליווי המקצועי , האדיב והסובלני. 






אין לי ספק שאם אני הצלחתי לעבור את התהליך הקצרצר ולהתגבר על הפחדים כל אחת תוכל לעשות כן. אז אם את אקסטרימית ו/או סתם בא לך להתפנק ולעבור חוויה שונה ומיוחדת זה המקום בעבורך, ממליצה בחום!! הנאה מרובה מובטחת לך!! מילה שלי!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה