יום שלישי, 13 בספטמבר 2022

מוזיאון ידידי ארץ ישראל- אתם חייבים לבקר!!

בשבוע שעבר קפצנו לחופשה רומנטית, זוגית ומהנה בירושלים לרגל 30 שנות זוגיות. בתחילה בשלב תכנון החופשה  תהיתי ביני לבין עצמי באם נעשה פשוט חופשה מהנה, זוגית, נטולת ילדים ומשימות שתכלול המון מנוחה ואוכל טוב או שמא נעשה חופשה מלאת אתגרים, אטרקציות והנאה





בסופו של דבר נפלה ההכרעה והוחלט על חופשה אטרקטיבית מלאה בהמון דברים טובים. הפעם אני רוצה לשתף אתכם בביקור קסום ומיוחד שחווינו במוזיאון ידידי ארץ ישראל- המוזיאון הינו מרכז חוויתי ומיוחד בנושא ציונות וגבורה. כאן נקבל את סיפורי הגבורה והחסד של אותם נוצרים (לא יהודים) אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך וצורה אפשרית, מול הקשיים, התלאות והלבטים להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון לאורך כל השנים החל מאותה הבטחה תנכית של משה , כלה בשואה, דרך תקופות שונות ועד ימינו אנו.




מודה ומתוודה אפילו אני למדתי דבר או שניים חדשים אודות אותם גיבורים שעזרו לעם ישראל בימיו הקשים. את הסיור נתחיל בקומה השלישית של המוזיאון אשר מציג  7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים ייחודיים שיגרמו לנו להתפעל מכל תחנה ותחנה. כאן נפגש כאמור עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל מהתקופה המקראית ועד להקמת מדינת ישראל.




עוד בהיותנו במוזיאון שלחתי הודעה בקבוצה המשפחתית שאנחנו חייבים להגיע לביקור משפחתי במקום. אם אתם שואלים אותי כל אזרח מדינת ישראל חייב לבקר במקום! הסיור במקום מתאים לילדים מגיל 3. כאן כל מבקר יזכה במידע רב, בחוויה שונה ומיוחדת שטרם חוויתם עד היום.




עוד אשתף כי בתחילה כאשר הוצע לי לבקר במוזיאון הרמתי גבה, אנחנו ומוזיאונים? קצת פחות אולם כאשר הבנתי על מה מדובר החלטנו שאנחנו לא מפספסים וממש שמחה על כך! עברנו חוויה מיוחדת במינה אשר השאירה בנו חותם.

ממליצים בחום!! הנאה סופר מרובה מובטחת לכל אחד ואחת מכם!!



יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים

לפרטים נוספים ותיאום ביקור או סיורים מראש בלבד טל 02-5329401 ובאתר

 https://fozmuseum.com/he

עלות: כניסה  מבוגר 44 ₪  ילד מגיל 3-18,   33 ₪   אזרחים ותיקים 22 ₪

כרטיסיה משפחתית זוג + 3 ילדים -  100 ₪

שעות פתיחה במהלך יולי אוגוסט: א'-ה' 10:00-16:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה