יום רביעי, 14 בספטמבר 2022

מסעדת ג'וי - ביסטרו בר שאתם חייבים להכיר!

כאשר בני משפחה וחברים שלנו רוצים לצאת למסעדה הם מתקשרים אלי, הם יודעים שאצלי הם ימצאו את הטובות ביותר- יש לי רשימה מסודרת עם חלוקה לאיזורים של מסעדות איכותיות (לאחרונה אף התווספה קטגוריה נוספת בחלוקה- כשרות המסעדה). ואכן אנחנו תמיד שמחים להחשף לעוד ועוד מסעדות טובות והפעם אני רוצה להמליץ לכם על מסעדה פשוט מדהימה, אחת הטובות שסעדנו בהן לאחרונה והיא אף כשרה למהדרין- מסעדת ג'וי - ביסטרו בר בשרי כשר למהדרין השוכנת בלב שדרת ממילא בירושלים. 

המסעדה הינה מסעדה בשרית המתמחה בטיפול וצלייה של בשרים איכותים ברמה גבוהה מאוד, לצידם נוכל להנות ממגוון רחב של מנות ראשונות מיוחדות , מנות עיקריות, דגים והכל מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, בשילובי הטעמים המדויקים ביותר ובהגשה היוקרתית והאלגנטית. 




כבר כאשר נכנסים למתחם המסעדה מרגישים את האווירה המיוחדת, המסעדה שכונת במבנה לשימור ומעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפה , צוות המסעדה אדיב, סובלני ומקצועי מאוד ויעשה הכל על מנת שכל אורח ואורחת יהנו מאוד מהאירוח במקום. כפי שציינתי מעלה יש כאן מגוון רחב מאוד של נתחי בשר וסטייקים איכותיים, קבבים על הגריל, סוגים שונים של נקניקיות משובחות, מגוון מנות עוף וכן, גם מגוון של דגים, כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו ואת "האחת" שלו, המנה שתעשה לו את היום.


הגענו בשעת צהריים מאוחרת , המסעדה הייתה מלאה ולא בכדי שמה הולך לפניה. ראשית בחרנו ביינות לפתיחת הארוחה- אני מצידי בחרתי ביין לבן שבלי ואילו הזוגי יין אדום קברנה- הרמנו לחיים (חוגגים 30 שנות זוגיות) ובהתייעצות עם המלצר המקסים שלנו יצאנו לעבר ארוחת צהריים סופר מפנקת וטעימה.



הזוגי מצידו בחר במסבחה ירושלמית- חומוס, גרגירי חומוס, ביצה חצי רכה, תבשיל בשר ראש ופיתה על הגז- וואו, איזו מנה. ראשית נתחיל מהעובדה שלא מדובר במנה ראשונה אלא בממש מנה גדושה וגדולה המתאימה לתיאור מנה עיקרית. קיבלנו חומוס  שעשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- לא סמיך מידי, קטיפתי, בטעם נהדר, עליו הוגשה מנה גדולה מאוד של תבשיל בשר ראש - הזוגי התמוגג וטען כי זהו התבשיל הטעים ביותר שאכל עד היום (אני לא נוגעת בבשר ראש אז המדד שלנו כאן מסתמך רק על הזוגי), ביצה חצי רכה (רעיון אש) וגרגירי חומוס- חגיגת טעמים אמיתית, ממליצים בחוםP:







אני מצידי בחרתי בסביצ'ה דג ים- עירית, פרי עונתי, ויניגרט מנגו ומיני פוקצ'ה- אימל'ה איזו מנה מדהימה. ראשית שימו לב לפרזנטציה המדהימה, איזו יוקרה משדרת הצלחת והטעמים? לא!! אין דברים כאלו!! דג סופר טרי ופרשי, שילוב מדויק של הפירות והרוטב העדין יצרו ביס מדהים - ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך:





בהתייעצות עם המלצר החביב שלנו בחרנו בסטייק אזול שמוגש בתפריט הספיישלים, מדובר למעשה בנתח עסיסי מאוד במשקל 400 גרם (זה למעשה סוג של אנטריקוט רק הרבה יותר משובח), נתח איכותי, מיושן במקום, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, בעל טעים עזים אך ממכרים, וואו אחד הנתחים השווים שנחשפנו אליהם, ממליצים בחום, ישנה אפשרות לקבל את הסטייק שלם או חתוך כסלייסים כמו שאנחנו בחרנו:




גם אני בחרתי במנת דג לברק מתפריט הספיישלים, טוב, עצרו הכל!! מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני מאוד אוהבת דגים ולרוב מזמינה אותם רק במסעדות המתמחות בדגים אולם כאן החלטתי להעז ולהזמין. תקשיבו!! זה היה הדג הטעים ביותר שאכלתי עד היום. דג לברק סופר איכותי, טרי, עסיסי, נימוח בפנים ובחוץ קריספי, אימל'ה התענגתי על כל ביס וביס. המנה מוגשת עם רוטב צימיצורי , לימון וירקות אנטיפסטי : בצל, תפוח אדמה, בטטה, עגבניה וזוקיני- מנה מושלמת!!! אוהבי הדגים, התפקדו, אל תוותרו:





בשלב זה כבר די התפוצצנו אולם כמו שאתם בוודאי יודעים לקינוחים קיבה נפרדת ועל כן הזמנו בהמלצתו החמה מאוד של המלצר קרם בורלה- מה שהתברר כבחירה סופר טובה!! אילולא לא ידענו שמדובר בקינוח בחזקת פרווה לרגע הייתי בטוחה שהוא חלבי, הקרם בורלה קרמי, בעל מרקם עדין ובטעם נפלא, מוגש עם שברי מקרונים- מנה יפיפיה, צבעונית ומיוחדת מאוד. גם כאן כמו בשאר המנות שימו לב לפרזנטציה המדהימה של המנה, ניכר כי מי שאחראי במטבח יודע את העבודה ומאוד מקפיד על התוצרת הן מבחינת ההגשה, הן מבחינת הטעמים והן מבחינת האיכות:




חברים אם אתם מבקרים בירושלים, מתגוררים בירושלים זה המקום בעבורכם, אתם חייבים לעצמכם ביקור במסעדה, זו באמת אחת המסעדות הטובות שדגמנו לאחרונה. ושוב מתזכרת אתכם אנחנו מדברים על מסעדה כשרה למהדרין. אתם עוד פה? רוצו, רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!




כתובת:
שדרות ממילא 13, ירושלים 

טלפון להזמנות:
02-5020555

ימים ושעות פתיחה:
א’-ה’ 00:00-12:00
ו’ 11:00 – עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ”ש שעה אחרי צאת השבת – 00:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה